Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Klær som blir borte på skole og sfo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-07, 18:40   #14
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klær som blir borte på skole og sfo

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Unger kan jo være noen surrehoder, og jeg vil tro at å legge klær riktig og passe på ikke ligger helt foran i pannebrasken når de er opptatt av lek og hverandre under på-og avkledning. Dessuten foregår dette gjerne i hui og hast og kanskje de som rydder ikke har tid til å se over så nøye og feilplasserer ting. At dyre klær blir stjålet skjer sikkert også. Men man må ikke ha dyre klær for å få vann-og vindtette klær.
Hva er poenget egentlig, at du er ute etter en syndebukk eller hvor dårlig prioritert det er av de ansatte å ikke passe på klærne?

Nei, jeg er ikke ute etter en syndebukk. Det er bare godt å få skrevet av seg litt frustrasjon, og høre om andre har samme erfaringer, og har funnet gode løsninger.

Men for å presisere, så forventer jeg ikke at lærerne har oversikt over, eller skal lete etter bortkommet tøy. Jeg håper heller at foreldre av og til går igjennom tøyet til barna for å se om de har fått noe med seg som ikke er deres.

Sist redigert av Go\jenta : 23-11-07 kl 19:05.
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.