Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-07, 00:56   #1
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Noen som kan svare meg på hvorfor jeg ikke får lastet opp avatar? Det er en .gif-fil. :frustrert:

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 01:33   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avatar

Fordi fila er for stor?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 10:44   #3
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Noen som kan svare meg på hvorfor jeg ikke får lastet opp avatar? Det er en .gif-fil. :frustrert:

Animasjon? Det står som regel hvorfor det ikke gikk.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 17:07   #4
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Prøver å laste opp fra en webside og har også prøvd å lagre filen for å laste opp fra PCen min direkte, men får samme svar hver gang: You may not upload animated images.

Å finne en annen avatar er ikke et alternativ, jeg vil ha denne.

Gammel 26-11-07, 20:13   #5
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

You may not upload animated images.

Som betyr at du ikke kan laste opp et animert bilde. Animasjon. Bilde med bevegelse.

Gammel 26-11-07, 20:33   #6
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Standard

Ja, det forsto jeg. Men, er ikke animerte bilder lov her inne?

Gammel 26-11-07, 20:36   #7
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Ja, det forsto jeg. Men, er ikke animerte bilder lov her inne?

Som det står, så kan du ikke laste opp animerte bilder.

Gammel 26-11-07, 20:59   #8
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er jo medlemmer her med animasjon i avataren?

Gammel 26-11-07, 21:04   #9
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Som det står, så kan du ikke laste opp animerte bilder.

Ja, men, hallo -- hvorfor kan noen laste opp og ikke andre? Du svarer jo ikke på det jeg spør om. Jeg ser jo at JEG ikke kan laste opp animerte bilder, men gjelder det kun meg (fordi jeg ikke har postet så mye her enda?) eller alle?

Gammel 26-11-07, 21:18   #10
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Ja, men, hallo -- hvorfor kan noen laste opp og ikke andre? Du svarer jo ikke på det jeg spør om. Jeg ser jo at JEG ikke kan laste opp animerte bilder, men gjelder det kun meg (fordi jeg ikke har postet så mye her enda?) eller alle?

Ingen "har lov" til å laste opp animert avatar, men når det er en maskin som står for godkjenningen så har også jeg registrert at det er enkelte som klarer det likevel, kanskje det er en uenighet om filformatstandard, eller noe, jeg vet ikke. Vi har ikke tenkt å ha noen manuell kontroll med animerte avatarer, men de er ikke ønsket av den grunn. Hvis noen skulle komme over en som er særlig forstyrrende så regner jeg med at den blir innrapportert.

Gammel 26-11-07, 21:22   #11
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Standard

Ok, flott! Takk for svar. ånyavatarjakt:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.