|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
<*(((<
|
![]() Sv: Legitimasjon når folk skal sjekke ting i leiligheten
Ja, det er fort gjort. Selv om Spiderman-en på døra kanskje bare er 1,20 høy, så er det fort gjort å tenke "Hm, han ser tydeligvis høyere ut på skjermen". Regner ellers med at Madam Mim ofte sliter med å bli tatt seriøst på grunn av alle de falske heksene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
Ja, jeg dummet meg litt ut der første gang hun skulle komme på besøk hit.
![]() |
#3 |
Ustabil
|
![]() Sv: Legitimasjon når folk skal sjekke ting i leilighetenHelt ærlig, nei, jeg har aldri sjekket legitimasjon til noen. Men så vet jeg jo stort sett når det skal komme noen, og har vel aldri opplevd å bli overrasket av håndverkere eller kontrollører. Når det er sagt skjønner jeg ikke hva man skal sjekke legitimasjon for. Hvis man venter på en montør fra Hafslund, og en mann i Hafslund-kostyme står på døra til avtalt tid - spiller det da noen rolle for meg om vedkommende heter Jan Olsen eller Ole Jensen? Jeg vet jo ikke HVEM jeg venter på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Legitimasjon når folk skal sjekke ting i leilighetenDet er ikke navnet som er viktig bina, det er legitimasjon som er skrevet ut fra Hafslund på at vedkommende faktisk er ansatt der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
Poenget er jo at du skal sjekke om han faktisk er fra Hafslund. Det er klart det går an å forfalske et ID-kort, men sjekker du, er det i alle fall litt mindre sjanse for at det er en svindler.
![]() |
#6 |
Ustabil
|
If it walks like a duck... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legitimasjon når folk skal sjekke ting i leilighetenJeg antar jeg er fryktelig naiv, for jeg spør aldri etter legitimasjon. Kanskje fordi jeg ser firmabilen som står rett foran inngangsdøren? :ikke tenkt over: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|