Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Syngende bud

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-07, 15:03   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Syngende bud

Fikk mail fra 800blomsten i dag om at de nå er de første i Norge som tilbyr syngende bud!

Du kan få sendt en profesjonell sanger på døra eller på jobben til den du vil hilse, gratulere, si unnskyld til osv ,med en blomst og en sang du evt. velger selv, for 1500 kroner.

Er dette noe du tror du vil benytte deg av?
Og hvordan hadde du reagert hvis det dukket opp et slikt bud f.eks på jobben din?

Gammel 27-11-07, 15:06   #2
Ada
Ny

Ada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ada har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Syngende bud

Så rart, jeg tenkte faktisk på at det hadde vært utrolig "harrykult" å sende på jobben til venninnen min som hadde bursdag for en måned tid siden.
Dvs, jeg tenkte mer i retning av barbershop i rødstripete dresser sendt til jobben hennes (hun sitter i landskap ).
Det ble bare med tanken (dessuten var jeg usikker på tilgangen på barbershopkor som leverer på døren), men kunne sikkert tenkt meg å funnet på noe tull med et slikt bud en annen gang.

Jeg ville ledd godt av det om noen hadde dukket opp her tror jeg.

Sist redigert av Ada : 27-11-07 kl 15:12.
Ada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 15:07   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syngende bud

Jeg hadde syntes det var utrolig kult, men til den prisen så tror jeg det definitivt hadde vært utelukket.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.