Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg får ny bunad!!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 16:52   #12
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg får ny bunad!!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg er faktisk enig! Og selv om jeg elsker nordlandsbunaden min kan jeg faktisk forstå Marianne også. Helt objektivt sett synes jeg ikke at sennepsgul/brun og blårutete forkle/sjal er spesielt fint.

Men den styggeste bunaden spør du meg er Sør-Trøndelag Jeg liker ikke det pyjamasstoffet overdelen er laget av

Innlandsbunaden(den grønn) er mye finere enn kyst bunaden(den blå). Men begge to er utrolig pene.

Er faktisk litt enig med Christinamor! Øst-Telemark er fantastisk nydelig!

Og så må jeg bare fortelle om da jeg feiret 17.mai i Bergen i 94.
Da kom det ei dame med Nordlandsbunaden... Den gikk av ved knærne, og hun gikk i hvite joggesko! Stakkars menneske...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.