|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Flott aktivitetsbok for 1.-klassingenSnuppa fikk en kjempefin aktivitetsbok i seksårsgave.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Flott aktivitetsbok for 1. klassingenJeg har kjøpt flere sånne som kalendergaver til en skrivelysten seksåring. Midt i blinken! |
![]() |
![]() |
#5 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Flott aktivitetsbok for 1.-klassingenDen ligger her ved siden av meg. Super serie!
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Flott aktivitetsbok for 1.-klassingenDen har vi mange av, veldig bra og anbefales på det varmeste! Femåringen vår kan sitte lenge med disse bøkene |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Flott aktivitetsbok for 1.-klassingenJeg så de vel på Extraleker, tror jeg, men de fleste store kanskje?? Jeg har ikke kjøpt for det så for vanskelig ut for min 5-åring.
![]() |
#11 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Flott aktivitetsbok for 1.-klassingenNotabene tror jeg har, de finnes for flere aldersklasser. Det med gullstjernen er helt topp |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Flott aktivitetsbok for 1.-klassingenZol: Kanskje denne kunne være noe: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Flott aktivitetsbok for 1.-klassingen
Ja det var egentlig den jeg tenkte å kjøpe. Eventuelt begge to. Er bare så redd for å kjøpe for lette oppgaver - men han er jo ikke et juniorgeni heller da |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Flott aktivitetsbok for 1.-klassingenDu får sette opp en liten juletentamen for han |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|