Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Han ønsker meg ei sjørøverskute!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-07, 11:19   #1
Left
Passiv

Standard

Sv: Han ønsker meg ei sjørøverskute!

Det hørtes ut som en strålende dag. Og mye morsommere enn det poden har ønsket meg. Ski.
Jeg må innrømme at jeg direkte MISLIKER å gå på ski. Jeg har koordineringsevne som en sparegris, og er ei kløne rent fysisk - det finnes ikke et snev av Ulvangblod i meg

Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 08:55   #2
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Han ønsker meg ei sjørøverskute!

Jeg har ikke blitt ønsket noe. Men da barnehagen var på orienterigsdag i skogen i sommer kunne han stolt fortelle at han og pappa også pleide å lete etter poster. Mens mamma: "hun liker å sitter hjemme og se på Noddy!"

Jaha, akkurat i denne perioden var jeg delvis sykemeldt, så jeg kom riktignok ikke med på tur - men den noddyfascinasjonen får han ta for egen regning.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.