|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva ville du synes det var greit å dele med din kjære? | |||
Bruke samme tannbørste |
![]() ![]() ![]() ![]() |
66 | 33,67% |
Bruke samme håndkle etter dusjen |
125 | 63,78% |
Bruke samme negleklipper |
181 | 92,35% |
Bruke samme såpe |
180 | 91,84% |
Bruke samme febertermometer |
141 | 71,94% |
Bruke samme barberhøvel/maskin |
123 | 62,76% |
Spise av samme tallerken |
143 | 72,96% |
Spise med samme bestikk |
125 | 63,78% |
Ingen av delene |
4 | 2,04% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Vi kan dele alt på lista, men i hverdagen deler vi ingen av disse tingene. Tannborsten er nok den jeg hadde ventet til en krisesituasjon for jeg hadde brukt mannen sin, men de andre tingene er helt ok å dele.
![]() |
#62 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Jeg har delt alt det der med mannen min, noe av det til hverdags, andre ting i spesielle situasjoner. Jeg foretrekker helt klart å ha egen tannbørste og eget håndkle, men det skal ikke være mye nød om å gjøre før jeg tyr til mannens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Jeg vil helst ha tannbørsten min i fred, men kan ellers dele alt.
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Kunne delt alt bortsett fra tannbørste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Hvis jeg måtte kunne jeg delt alt av dette. men vil nok helst ha egen tannbørste og bestikk også, men det hadde ikke vært noe problem å dele det med han.
![]() |
#66 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Vi deler visst alt, vi.
![]() |
![]() |
#67 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Jeg er ganske sær når det kommer til spising, så å spise med samme bestikk eller av samme tallerken (om han har spist av maten) gjør jeg ikke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Vi kan dele alt, om vi må.
![]() |
#69 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Vi bruker samme febertermometer hele familien.
![]() |
#70 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Om vi måtte, så kunne vi nok ha delt alt. I hverdagen deler vi såpe og neglklipper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)
Hva er vått søl på en tallerken?
![]() |
#73 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Vi deler ikke noe annet enn neglsaks og såpe til hverdagen, men vi har nå delt alt det andre på diverse hytteturer når vi var nyforelskete og jeg glemte å ta med meg det jeg skulle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)I nøden kunne vi vel delt det aller meste, men foretrekker egen tannbørste, høvel, bestikk og håndkle.
![]() |
#75 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Kan dele alt om jeg må. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Jeg kunne delt alt hvis det var nödvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Det meste men ikke tannbørste heller ikke barberhøvel(tror jeg, hadde jeg vært desperat hadde det nok gått
![]() |
#79 |
trøtt
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)I en nødsituasjon kunne jeg dele alt på listen, men sånn til vanlig deler vi ikke håndkle, tannbørste eller barberhøvel. Vi spiser normalt med hvert vårt bestikk på hver vår tallerken, men det hender jo at det deles. Det deles også med storebror forresten. Han smaker jo ofte på vår mat og drikke.
![]() |
|
|