Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

For kort ledning

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-07, 23:42   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Sint!

For kort ledning

Vi kjøpte ny julestjærne til å ha i vinduet. Har akkurat hengt den opp nå og hva ser jeg? Ledningen er aaaalt for kort.
Altså, hvor små vinduer tror fabrikanten at vi har da?
Så nå må jeg ut i morgen for å kjøpe kjøteledning.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 23:46   #2
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: For kort ledning.

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vi kjøpte ny julestjærne til å ha i vinduet. Har akkurat hengt den opp nå og hva ser jeg? Ledningen er aaaalt for kort.
Altså, hvor små vinduer tror fabrikanten at vi har da?
Så nå må jeg ut i morgen for å kjøpe kjøteledning.

Noe så irriterende, er jo som regel laaang ledning på stjernene, i allefall alle de 8 vi har i hus har det...

Spin off; hvor får du kjøpt det i morgen? Begynner søndagsåpent alt? Da blir jeg glad, for jeg glemte å dra innom Triaden for å kjøpe "cherrox" til 7-åringen, med det været som er ute nå MÅ han ha nye, det er hull i de han har...

Gammel 01-12-07, 23:48   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Noe så irriterende, er jo som regel laaang ledning på stjernene, i allefall alle de 8 vi har i hus har det...

Spin off; hvor får du kjøpt det i morgen? Begynner søndagsåpent alt? Da blir jeg glad, for jeg glemte å dra innom Triaden for å kjøpe "cherrox" til 7-åringen, med det været som er ute nå MÅ han ha nye, det er hull i de han har...

He he, regner med at søndagsåpningen til sentrene begynner i morgen. I såfall så har jeg Plantasjen like ved og der har jeg sett at de har.

Gammel 01-12-07, 23:52   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan få litt av meg, her er den aaaalt for lang og surret fjørten ganger rundt gardinstangen og hengt opp med tape.

Gammel 02-12-07, 00:00   #5
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

He he, regner med at søndagsåpningen til sentrene begynner i morgen. I såfall så har jeg Plantasjen like ved og der har jeg sett at de har.

Ah... Plantasjen har ikke cherrox

Jeg skal søke etter svar ang søndagsåpent på nett, jeg... Minnes fra ÅR med jobb på senter at det ikke er før 2. advent...

I'll let you know

Gammel 02-12-07, 00:05   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Ah... Plantasjen har ikke cherrox

Jeg skal søke etter svar ang søndagsåpent på nett, jeg... Minnes fra ÅR med jobb på senter at det ikke er før 2. advent...

I'll let you know

Nei de har nok ikke cherrox på Plantasjen.

Men det ser ut som du har rett. Sjekket med nettsiden til Strømmen Storsenter og de begynner med søndagsåpent neste søndag.

Gammel 02-12-07, 00:08   #7
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Sv: For kort ledning

Har søkt rundt på romerikssentrene. På Sten&Strøm står det nada om åpn.tider i julen, men Thonsentrene begynner med søndagsåpent den 9. Møkk

Gammel 02-12-07, 10:25   #8
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

De har nok skjøteledning på Plantasjen.

Synes alle julestjerner har kort ledning jeg, så her er det skjøtelending på alle.
Med unntak av to i stua, for der har jeg kontakt oppe ved gardinbrettet.

Gammel 02-12-07, 10:39   #9
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Søndagsåpent er fra neste søndag.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 11:02   #10
Left
Passiv

Standard

Er ikke noe glad i skjøteledninger jeg, så jeg ville nok heller ha tatt opp inne i bryteren og satt på en lengre ledning ut fra den, slik at den ble lang nok :elektrikerwannabe:

Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 11:04   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan få av meg... vår er ca 1,5 m for lang

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 11:13   #12
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Her er ledningen også så lang, så lang (rekker mer enn nok fra toppen av vinduet og ned til gulvet). Stovner Senter har i allefall fra og med neste søndag. Regner med at det er det samme med de andre senterne i nærheten (Triaden og Metro).

Sist redigert av Skytte : 02-12-07 kl 11:35.
Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 11:16   #13
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Vår er også for lang, men jeg har kontakt oppe ved taket, så ledningen er surret rundt gardinstangen her også.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 11:24   #14
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Vi koblet på en bryter og litt ekstra ledning slik at den passer.

Gammel 02-12-07, 21:35   #15
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Vi koblet på en bryter og litt ekstra ledning slik at den passer.

Det har jeg gjort også, det er mye bedre enn å dra ut kontakten hver gang jeg skal slå den av.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.