Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en sint forumbruker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-07, 20:27   #41
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Er du en sint forumbruker?

Nei, jeg er ikke sint.
Liker best å tulle og fjase, jeg.

Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 20:36   #42
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er hverken sint eller kritisk, men litt naiv og blånn

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 20:51   #43
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er optimist og tror stort sett godt om folk til de har bevist det motsatte ettertrykkelig. Jeg er ingen tvangsharmoniker, men jeg er så og si aldri ute etter å ta folk. Det å ville ta noen synes jeg egentlig er en underlig holdning til samkvem med andre mennesker, enten det er på nett eller IRL.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 21:00   #44
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig sjelden sint, både på og av nett. Jeg er kritisk og skeptisk av natur, og ofte sarkastisk, og til stadighet pedantisk, men jeg trives godt med å være alt dette, og er det vanligvis med et smil (eller i alle fall et flir) om munnen. Og jeg kan være veldig pirkete, men det er veldig sjelden for å "ta noen, mest bare på gøy, og det er mest gøy hvis alle synes det.

Gammel 02-12-07, 22:55   #45
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er du?

Er du lettere kritisk, ofte uenig med flertallet, ute etter å arrestere folk osv.?

Skal tro om noen i det hele tatt velger å stå frem under denne beskrivelsen - særlig med den overskriften.
Dessuten er det vel kanskje slik at om man er en som passer inn under denne beskrivelsen så opplever man ikke seg selv på den måten?
I en lett blanding av fornektelse og manglende innsikt.

Jeg tror likevel at selv om dette var en anonym poll så hadde ikke prosentandelen sinte, arrestasjonslystne brukere blitt særlig høy. Ikke her.

I såfall hadde ikke FP falt så i smak hos meg som det har

Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 23:01   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje Skremmern oppfatter noen som kranglete og vil se om de er slik med vilje?

Gammel 02-12-07, 23:13   #47
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke sint på nett. Men kritisk, ja.

Synes det kan være ganske gøy med saftige diskusjoner der noen tar helt av og blir sjempesure og usaklige, men disse har det vært få av her. Og jeg savner dem ikke så mye at jeg gidder å bruke forum-tid til å henge på NM.

Men kanskje når jeg går ut i permisjon...

Gammel 02-12-07, 23:30   #48
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kanskje Skremmern oppfatter noen som kranglete og vil se om de er slik med vilje?

Ja, det var én bestemt brukers negativitet som fikk meg til å lure, men så har ikke vedkommende svart i denne tråden.

Gammel 02-12-07, 23:34   #49
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jo jeg har vært sint på nett, jeg har vært frustrert, lei meg og rasende også.

Hvordan jeg takler ting er nok litt relatert til RL. Når hormoene er værst er jeg det også.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 23:44   #50
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke vært sint på noen slags forum noensinne, jeg har bare vært oppgitt.
Her inne har jeg aldri vært oppgitt, bare lykkelig og blid.
Jeg er er også en optimist som Nennemor, og tror godt om mennesker inntil de har trampet i flere salater enn de burde ha gjort.

Gammel 03-12-07, 00:18   #51
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Er du?

Er du lettere kritisk, ofte uenig med flertallet, ute etter å arrestere folk osv.?

Eller er du stort sett en glad og fornøyd FP-er?

Hmmm…hva synes du?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 00:23   #52
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Hmmm…hva synes du?

Om deg? Jeg oppfatter ikke deg som en negativ eller kritisk forumbruker. Du er riktignok ofte uenig med meg, men jeg må være temmelig arrogant hvis dét skal klassifisere deg som sur og sint og ute etter å arreste andre.

Gammel 03-12-07, 00:31   #53
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tør påstå jeg er en nokså laidback forumbruker. Ikke skriver jeg så mye og det skal litt til for å provosere meg, med andre ord, ikke særlig sint.
Når jeg får bedre tid en dag skal jeg kanskje engasjere meg litt mer. (Håper på å få utdelt flere timer i døgnet)

Gammel 03-12-07, 01:01   #54
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Er du?

Ja.

Ja, det var én bestemt brukers negativitet som fikk meg til å lure, men så har ikke vedkommende svart i denne tråden.

Jeg svarer nå!

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 04:01   #55
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesj, jeg er bare blond og fjasete jeg.

Mitt andre jeg, som finnes på diverse andre nettsteder som mange andre her også har vært på, blir bare verre og verre med årene tror jeg.

:kort nek-lunte:

Gammel 03-12-07, 07:22   #56
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ja, er ikke det typisk!

Gammel 03-12-07, 07:57   #57
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er sjelden sint. Det gjelder i rl og på forum. Jeg er ofte uenig med flertallet og takk og lov for det. Tenk så kjedelige diskusjoner det ville blitt her hvis alle var enige.

Jeg overlater til politiet å arrestere folk og har en lettere kritisk måte å lese påstander som ikke er dokumentert. Det er da bare sunt.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 08:06   #58
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er du?

Nei.

Nei.

Eller er du stort sett en glad og fornøyd FP-er?

Prøver i det lengste, men hva synes du?

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 08:44   #59
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er sjelden sint her inne, men som alle andre tenker jeg nok mitt innimellom.

Jeg er kritisk av natur, og på et annet forum hender det ganske ofte at jeg ikke klarer å bare tenke mitt...da må jeg si mitt også.

Og så er det vel også sånn at noen brukere irriterer meg. Nesten alt de skriver irriterer.
Men sint, nei, det er jeg veldig sjelden. På nett i hvert fall.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 09:22   #60
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sur og sint og ute etter å arrestere andre føler jeg ikke at jeg er.
Jeg kan bli fly forbanna, og jeg kan la være med å nøle med å si hva jeg mener, men stort sett føler jeg at jeg er hyggelig.
Var det meg du ventet på, Skremmeren?
Jeg tror ikke det....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.