|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"
Husker at vi særlig på ungdomsskolen og videregående hengte oss opp i enhver lærers sære vaner og konsentrerte mest om det og litt mindre om faget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Ad. det med "liksom", så kan jeg bruke det av og til veldig bevisst for å ta brodden av alvoret i det jeg sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"- Banning støter meg
![]() |
#5 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Telefonkø!!
![]() |
#7 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Re: Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Neida, de sier ikke engang det!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Jeg tror jeg legger merke til alt det dere andre har oppsummert, pluss litt til om jeg tenker meg om. Lar meg egentlig lett irritere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Folk som aldri møter blikket mitt når vi snakker får jeg spader av... Det orker jeg ikke... De ser på sine skotupper, mine bryster osv...
![]() |
#11 |
både her og der
|
Huff, tør nesten ikke tenke på det.
![]() |
#12 |
både her og der
|
![]() Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Jeg irriterer meg ofte over kolleger som bruker mange fremmedord når de snakker. Ofte høres det helt oppstyltet og kunstig ut.
![]() |
#13 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Folk som slikker/spytter på fingrene for å få tak i en avisside eller skille sammenklistrede pengesedler.
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 07-12-07 kl 09:49. Årsak: Kom på enda en ting jeg får neller av! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#15 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Man blir ganske hardhudet som lærer - for ALT blir jo lagt merke til, og når man jobber med de minste barna, så holder de seg jo slett ikke for gode til å kommentere høylytt heller...
![]() |
|
|