|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Fadder? | |||
Ja. Opp til flere. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 12,17% |
Ja. En stk. |
45 | 39,13% |
Nei. |
35 | 30,43% |
Nei. Men vurderer. |
21 | 18,26% |
Deltakere: 115. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fadder?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fadder?Nei, vi er ikke faddere, men vurderer det. Jeg er litt usikker på hvilke kanal en bør bruke for at pengene en gir kommer fram dit de skal. Bruker alle disse fadderordningene bildebevis, for å se at ting og tang kommer dit det skal?
![]() |
#63 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du fadder?
Jeg har ett konkret fadderbarn, som jeg får brev og bilde fra en gang i året (da han var yngre, fikk jeg også en kort rapport fra barnebymoren hans), og som jeg også kan sende brev og bilder til. Men det kan godt hende den økonomiske biten er mer felles, at altså det alminnelige fadderbidraget går inn i fellesdriften av familien eller av barnebyen som helhet - det er sikkert den mest fornuftige måten å ordne det på. Jeg tror også hvert barn koster mer enn det én fadder betaler, og at det derfor er flere faddere til hvert barn. Men det jeg betaler inn som eventuelle ekstragaver skal gå inn på hans egen sparekonto.
![]() |
#64 |
:egendefinert:
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
![]() |
![]() Sv: Er du fadder?Nei.
![]() |
|
|