Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-07, 13:13   #81
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Siden jeg jo har drøsselang erfaring med klær, man har da jobbet i klesbutikk , så er hvilken størrelse man bruker avhengig av merke og fasong. Jeg har prøvd bukser i XS som har vært for store, og bukser i L som jeg ikke har fått over rumpa.

Ja det varierer veldig. Jeg er egentlig en 36, men enkelte steder må jeg opp i 38. På veromoda er 38 ganske så trangt.

Gammel 05-12-07, 13:14   #82
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja. Det var jo selvfølgelig det jeg mente.

Ja det trodde jeg virkelig. Jeg snakket på generelt grunnlag altså.

Det er synd at man ikke kan kritisere slankehysteriet uten at de tynne skal bli snurt.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 13:33   #83
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Ja det trodde jeg virkelig. Jeg snakket på generelt grunnlag altså.

Det er synd at man ikke kan kritisere slankehysteriet uten at de tynne skal bli snurt.

Jeg blir snurt når du sier at vi er skapt for å ha litt former. Hadde du kjørt på med "mangfold"synet med en gang, hadde jeg ikke blitt snurt i det hele tatt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 13:35   #84
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir snurt når du sier at vi er skapt for å ha litt former. Hadde du kjørt på med "mangfold"synet med en gang, hadde jeg ikke blitt snurt i det hele tatt.

Helt enig! Jeg blir alltid litt snurt av slike "alle synes det er flottest med litt pupper"-diskusjoner, og særlig når det som omtales som "litt pupper" i mine øyne fremstår som svimlende, forvokste meloner.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 13:52   #85
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Helt enig! Jeg blir alltid litt snurt av slike "alle synes det er flottest med litt pupper"-diskusjoner, og særlig når det som omtales som "litt pupper" i mine øyne fremstår som svimlende, forvokste meloner.

Former er ikke bare pupper.

Gammel 05-12-07, 13:55   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Former er ikke bare pupper.

Det er ikke alle som har så veldig mye former i det hele tatt, helt naturlig.

Gammel 05-12-07, 13:58   #87
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har i det minste bakparten til Hewitt og mora til Sitron. Til gjengjeld er jeg jo altfor lav til at de vil ha meg på catwalken.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 14:12   #88
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg synes hun både er slank og tynn og pen. *bidrar*

Gammel 05-12-07, 14:12   #89
Frost

Frost sin avatar

Standard

Det er ikke alle som har så veldig mye former i det hele tatt, helt naturlig.

Jeg har problemer med å skjønne hvor du vil.

Man er da som man er. Har vært totalt uten former selv, og syntes det var helt greit da. Har fremdeles ikke noe særlig frontparti.
Men det er like normalt å ikke ha former som å ha dem. Det som er innenfor normalen er et vidt spekter.
Det som faktisk diskuteres her er at normale jenter blir hånet for å se normal ut.
Det er vel ingen som håner de som er naturlig tynne? Jeg ble aldri det iallefall. Opplevde faktisk heller misunnelse.

Gammel 05-12-07, 14:16   #90
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg har problemer med å skjønne hvor du vil.

Man er da som man er. Har vært totalt uten former selv, og syntes det var helt greit da. Har fremdeles ikke noe særlig frontparti.
Men det er like normalt å ikke ha former som å ha dem. Det som er innenfor normalen er et vidt spekter.
Det som faktisk diskuteres her er at normale jenter blir hånet for å se normal ut.
Det er vel ingen som håner de som er naturlig tynne? Jeg ble aldri det iallefall. Opplevde faktisk heller misunnelse.

Du sier først at vi er skapt for å ha former. Jeg reagerer litt på det, og sier det. Så nevnes det pupper, og du sier at det ikke bare er pupper som er former. Ergo tror jeg at du mener at Elinblu og jeg er snurte fordi vi ikke har pupper, og vil påpeke at det ikke bare er pupper jeg mangler, eller har manglet.

Selvfølgelig er det ikke bra at normale jenter hånes for å se normale ut, like lite som radmagre jenter hånes for å se radmagre ut, og at overvektige jenter hånes for å se overvektige ut.

Fint for deg at du ikke har fått høre dritt om å være tynn. Det er andre som ikke har vært like heldige, og det er kanskje utslagsgivende for at jeg føler for å påpeke at måten du ordla deg på, hovedsakelig i det første innlegget ditt, kanskje ikke var helt heldig.

Gammel 05-12-07, 17:08   #91
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Den rompa passer ikke inn i str 32. 32 tommer i livet kanskje på buksene, men ikke faen om det der er en str 32. 38/40 tenker jeg vi sier.

Da jeg var på mitt tynneste, dvs 60 kilo og str M, så passet min brede ræv inn i 32/30-jeans.

Gammel 05-12-07, 17:12   #92
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Fant et annet bilde fra samme badeserie:

Og selv om hun ikke er fet på det bildet, så drister jeg meg til å si at hun fort kan bikke over.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 17:34   #93
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Og selv om hun ikke er fet på det bildet, så drister jeg meg til å si at hun fort kan bikke over.

Hewitt var sykelig tynn før, nå ser hun frisk og sunn ut! Godt!

Gammel 05-12-07, 17:49   #94
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare lyst til å si at jeg er så GLAD for at jeg har et generøst syn på egen kropp.
Jeg synes det er så stusslig med alle som er strenge med seg selv og andre, og mener at bare en perfekt, sylslank kropp er godt nok.

Nå veier jeg desserre 20 kilo for mye for tiden - og det synes jeg ikke er greit.
men jeg tåler både 5 og 10 kilo for mye uten at jeg føler behov for å bli flau over meg selv. Er brei over rumpa selv i slank verson - og det lever jeg veldig godt med.

Å kaste bort masse tid og enregi ( og ikke minst humør) på å bekymre seg over noen få kilo for mye når man er en voksen kvinne med familie/jobb/venner/interesser - ja et helt meningsfullt liv rundt seg - det synes jeg er tragisk.

Og når normalt slanke kolleger beklager seg over usynlige fettansamlinger, får jeg bare lyst til å rope "Get a fucking life!!".

Gammel 05-12-07, 20:17   #95
Frantzen
Passiv

Standard

Vi som hverken er tynne ELLER har former trenger heller ikke være tøff i bikini, skjønner jeg

Bill. merk.: Tjukk, firkanta og tøffest i pysjamas?

Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 20:20   #96
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes hun er flott!

Jeg er skikkelig misunnlig hver gang jeg ser Ghost wisperer

Hun har smal midje og hofter

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 20:23   #97
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Med alle disse overretusjerte bildene av tilsynelatende supertynne og perfekte stjerner i former, hud, hår, sminke og absolutt alt, så er det ganske befriende å se at flere av dem er helt normale med vekt, celluliter, hengeræv og bleik, usminket fjes. Det er mange ungjenter som hadde hatt godt av å se hvor mye som faktisk er fixet på, de skyggelegger, fjernet flekker, bulker, valker og gjør hud, midje og pupper mer perfekte.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 20:24   #98
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vet ikke hva som er verst egentlig? Jeg har vært både veldig tynn og tykk.
Jeg TROR faktisk jeg ville valgt litt tynn... om jeg fikk velge.
Det fordi man ikke blir sett ned på da.
Greit noen syntes ikke det er pent, men man blir i allefall ikke sett på som karaktersvak, glupsk og lat.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 20:27   #99
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er, for meg, noe imellom tykk og tynn?

Hun er ikke tynn og hun er ikke tykk. Hun er slank med litt former.
Rett og slett normal.

Og som Lykkeliten sier, vi ser jo disse kjendisene og stjernene på bilder og filmer, og da er de aller aller fleste ganske fiksa på

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 16:41   #100
Glør
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2007
Glør har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes ikke den dama var det minste feit, og ikke syntes jeg det så ut som om hun var på good vei til å bli det heller.:bidrar:

Glør er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.