Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok gråter du av?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-06, 18:48   #1
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bok gråter du av?

Sist sett gråtende over The Kite Runner, av Khaled Husseini. Ellers gråter jeg både titt og ofte over bøker.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:52   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes en spoiler-tag nå - bruk den om dere kommer med avslørende ting fra bøker dere har lest, i tilfelle noen har tenkt å lese dem?

http://www.foreldreportalen.no/forum...9&postcount=15

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:53   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den siste boka jeg husker å ha blitt sterkt berørt av er Tore Renbergs roman Kompani Orheim. Sluttsekvensen.

Drageløperen må jeg bare få lest.

Gammel 25-10-06, 19:05   #4
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg gråt av "Suzanne`s diary for Nicholas" av James Patterson.
Mulig det var fordi jeg var høygravid da jeg leste den, jeg pleier vanligvis ikke å gråte av bøker.

Gammel 25-10-06, 19:13   #5
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gråter ganske ofte av bøker (og filmer), jeg gråt f.eks. også da Dumbledore døde. Eller døde han nå EGENTLIG? Den siste boka jeg gråt over, var The Remains of the Day. Ellers var det kanskje spesielt minneverdig da jeg leste Kristin Lavransdatter for første gang som fjortenåring, og lå oppe hele natta og leste ut siste bind, inkludert en halv times KRAMPEGRÅT over Erlends dødsleie kl. 03.30. (Jeg måtte gråte litt forrige gang jeg leste det også.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 25-10-06 kl 21:35. Årsak: spoilertag på spoiler for Halvblodsprinsen (Og noen måtte tagge enda mer!)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:36   #6
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg gråter ganske ofte av bøker (og filmer), jeg gråt f.eks. også da Dumbledore døde. Eller døde han nå EGENTLIG? Den siste boka jeg gråt over, var The Remains of the Day. Ellers var det kanskje spesielt minneverdig da jeg leste Kristin Lavransdatter for første gang som fjortenåring, og lå oppe hele natta og leste ut siste bind, inkludert en halv times KRAMPEGRÅT over Erlends dødsleie kl. 03.30. (Jeg måtte gråte litt forrige gang jeg leste det også.)

Hva er dette for slags sladder? Hvor finner jeg dem?

Gammel 26-10-06, 13:39   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Hva er dette for slags sladder? Hvor finner jeg dem?

Mener du hvordan du leser det som er sladdet? Du bare merker det med musepekeren.

Gammel 26-10-06, 21:39   #8
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mener du hvordan du leser det som er sladdet? Du bare merker det med musepekeren.

Nei, hvordan sladder jeg? Altså - hvor er spoiler-knappen?

:blind:

Gammel 25-10-06, 19:13   #9
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg husker jeg gråt av "Getting over it" av Anna Maxted. Og av "Broene i Madison County" av Robert James Waller.

Kommer ikke på flere i farten, men jeg er ganske lettrørt, så det er nok en del.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.