Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Dessert til pinnekjøtt

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-07, 20:49   #21
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dessert til pinnekjøtt

Tiramisu -mannen min lager verdens beste.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 21:15   #22
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg serverte Oreo kake til dessert til pinnekjøptt 5. juledag i fjor. Veldig populært

Finn nok oppskrifta her hvis du søker på Oreo

Gammel 05-12-07, 21:15   #23
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lager mammas karamellpudding.

Gammel 05-12-07, 21:36   #24
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Iskake

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:33   #25
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Mer pinnekjøtt! *slurpe*

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:35   #26
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Mer pinnekjøtt! *slurpe*

Det hadde jeg til dessert etter dagens pinnekjøttmiddag. *raaap*

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 23:54   #27
Left
Passiv

Standard

God vaniljeis og varme multer.

Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 23:56   #28
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Mer pinnekjøtt! *slurpe*

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Det hadde jeg til dessert etter dagens pinnekjøttmiddag. *raaap*

Arrrgh, jeg har fremdeles ikke spist pinnekjøtt i år, men det er jo så mye snakk om det at jeg nesten blir helt gal!

Jeg holdt på å gå av skaftet her en dag da jeg var innom Maxi, for der luktet det av en eller annen grunn sterkt av pinnekjøtt. Handlet i full fart og skyndte meg ut igjen... Snart skal vi spise årets første!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 23:58   #29
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Forresten så stemmer jeg også på karamellpudding. Klarer alltid å klemme ned litt av det uansett hvor mett man er. (Og så kan man heller supplere med litt pinnekjøtt på toppen igjen når kvalmen begynner å gi seg.)

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 00:17   #30
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Vanilje is og jordbær

Du kan f.eks lage en nydelig jordbærsaus av frosne jordbær i "smoothiesmaskin" (kommer ikke på hva det heter) og helle over isen.Det er kjempegodt

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 01:31   #31
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Ikke riskrem

Neida, men Karamellpudding er jo good

Gammel 06-12-07, 08:15   #32
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Synes fruktsalat høres fortreffelig ut til dessert. Vi skal ha det på lørdag, mannen og jeg, barnefri Også kommer svigers neste søndag og spiser det.
Jeg holdt på å få karasjok da jeg kjøpte i forrigårs. Har aldri hatt det hjemme før, pleier å spise det hos min svigerinne og hennes bergenske mann uken før jul. Men i år bestemte vi oss for å ha det her... 1440,- kr ble det jaggu. Bare tok med meg 6 kg jeg Jaja, det er jo bare jul en gang i året

Altså, vi snakker her om pinnekjøttet, ikke fruktsalaten :imopnert: over godt innlegg

Sist redigert av MorStine : 06-12-07 kl 10:56.
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 10:18   #33
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Synes fruktsalat høres fortreffelig ut til dessert. Vi skal ha det på lørdag, mannen og jeg, barnefri Også kommer svigers neste søndag og spiser det.
Jeg holdt på å få karasjok da jeg kjøpte i forrigårs. Har aldri hatt det hjemme før, pleier å spise det hos min svigerinne og hennes bergenske mann uken før jul. Men i år bestemte vi oss for å ha det her... 1440,- kr ble det jaggu. Bare tok med meg 6 kg jeg Jaja, det er jo bare jul en gang i året

Det var dyr fruktsalat!

Gammel 06-12-07, 10:20   #34
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Det var dyr fruktsalat!

Søster da, du bruker vel sjelden under tusenlappen på fruktsalat du heller?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 10:33   #35
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Standard

Søster da, du bruker vel sjelden under tusenlappen på fruktsalat du heller?

Nei, det er sant. Det er vel bladgullet som er skyld i det.

Gammel 06-12-07, 10:54   #36
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Får skylde på at det var tidlig på morran... Det var seff prisen for pinnekjøttet 6 kg fruktsalat; OMG!!!

Gammel 06-12-07, 10:56   #37
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Standard

Får skylde på at det var tidlig på morran... Det var seff prisen for pinnekjøttet 6 kg fruktsalat; OMG!!!

Beklager, jeg har casual friday her helt alene på en torsdag, da får alle små trykkleifer unngjelde hvis det kan bli en vits av det.
-Fikk lyst på 6 kg pinnekjøtt, etterfulgt av 6 kg fruktsalat.

Gammel 06-12-07, 11:01   #38
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Beklager, jeg har casual friday her helt alene på en torsdag, da får alle små trykkleifer unngjelde hvis det kan bli en vits av det.
-Fikk lyst på 6 kg pinnekjøtt, etterfulgt av 6 kg fruktsalat.

Kommer jeg Skal til Lørenskog og levere ungene på lørdag, så da kommer jeg og deler 12 kg julediggemat med Søster

Gammel 06-12-07, 11:06   #39
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Standard

Kommer jeg Skal til Lørenskog og levere ungene på lørdag, så da kommer jeg og deler 12 kg julediggemat med Søster

Den er grei, vi må spise opp alt.
Må vel ha en god del julebrus til..

Gammel 06-12-07, 11:10   #40
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Skulle foreslå Dronning Maud pudding jeg også

Ellers har jeg vært vant til Karamellpudding som dessert til julemiddag.

Men skulle jeg bestemt dessert selv, hadde det blitt Dronning Maud pudding, helt klart!

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.