Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det mulig? (FrokostQuiz på Tv2)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 10:34   #11
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det mulig? (FrokostQuiz på Tv2)

Jeg hater det programmet, og om TV'n står på skrur jeg av lyden umiddelbart når introen begynner. Det er jo nærmest tigging de driver med der de skriker og maser for å få flest mulig til å ringe inn slik at kronene ruller. Jeg fatter ikke at de ikke får hodepine av sitt eget gnål.

En beboer på sykehjemmet der jeg jobber, en dame som nylig ble slagrammet, har snakket svært lite etter slaget. Hun pleier å se på TV på rommet sitt om morgenenen, og her en dag jeg var inne hos henne så begynte dette programmet. Plutselig brøt damen ut i et spontant og høylydt utbrudd da gnåleprorgramlederne begynte maset sitt. "Se å få skrudd av det spetakkelet, makan til skriking og mas!" Det var vel den lengste setningen hun hadde formulert siden hun ble syk. Det sier jo sitt om irritasjonsfaktoren.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.