Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok gråter du av?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-06, 19:51   #1
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bok gråter du av?

Jeg hulket da Dumbledore døde (men håper som Tinetoff at vi møter ham igjen) - jeg satt på barsel og leste slutten av boken, og er glad alle andre sov akkurat da - følte meg rimelig hysterisk

Sist redigert av Skilpadda : 25-10-06 kl 21:22. Årsak: spoilertag på spoiler for Halvblodsprinsen
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 19:55   #2
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En bok som virkelig ga meg en klump i magen var: "Veien til Karlsvogna" av Jon Magnus. Det er en dagbok om kjærlighet og kreft! En sann historie som er virkelig gripende!

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 20:08   #3
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leser svært lite bøker, utenom pensumbøker.
Sagaen om Isfolket tryllet fram mang en tåre i 15/16 årsalderen

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:23   #4
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

En bok som virkelig ga meg en klump i magen var: "Veien til Karlsvogna" av Jon Magnus. Det er en dagbok om kjærlighet og kreft! En sann historie som er virkelig gripende!

Ja, då eg las veien til Karlsvogna grein eg fråstart til slutt. Heftige skildringar i den boka ja

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 17:17   #5
Aggie
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sør-Trøndelag
Aggie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Også jeg snufset meg gjennom denne flotte bok. For en styrke man må ha for å dele noe slikt med andre.

Aggie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.