|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Jeg så første episode på mandag og er helt enig i at den er god og at både Georgie Henley og Ruth Wilcox er svært gode i rollen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)
Det er mitt eneste ankepunkt til serien. Innledningen forutsetter at man har lest boken, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Altså - jeg fikk med meg første episode og hadde jo planer om å se resten også, men akkurat i går visste jeg at det var noe jeg skulle huske, men kunne ikke komme på hva det var...
![]() |
#45 |
kamerat
|
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Det talkshowet er bare helt fantastisk, da.
![]() |
#46 |
kamerat
|
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)
Neida, men at han er litt skummel og farlig er jo en vesentlig del av sjarmen, og det er BBC-seriens vesentligste mangel, synes jeg. Heathcliff, derimot, han er jo fullstendig rabiat. Gale mennesket. Men Catherine matcher ham jo godt.
![]() |
#47 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)En liten detalj i første episode som irriterte meg (og ja, jeg vet at jeg er så detaljfiksert at det nærmer seg seriøst nerdete). |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
kamerat
|
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Det er bare å glede seg til den siste episoden! Oh la la!
![]() |
#49 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Blå: Det irriterte meg også. Spedbarn, liksom? Og så snakker hun fransk og danser. Lært det av Mr. Rochester kanskje.
![]() |
![]() |
#50 |
kamerat
|
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Ja, det er jo helt klart en logisk brist, det med Adéle. Hun har vel ikke lært kokette sanger av Rochester, liksom.
![]() |
#52 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Well, AC, du har ikke gått glipp av noe. Jeg har ikke lest/sett P&P, men Jane Eyre satt meg rett inn i Stjerneromanstemning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Jeg følger ivrig med på serien, men irriterer meg grenseløst over Janes frisyre. Jeg hater at håret hennes er"rullet" innover foran - det plager meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Borte
|
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Jeg syns Rochester er skummelspennendesexy og ikke gal i det hele tatt. Hvis jeg hadde intensjoner om å gifte meg og samtidig hadde en ravgal kone innelåst på loftet så hadde jeg ikke sagt det til en sjel.
![]() |
#55 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefales! Jane Eyre (BBC 2006)Jeg har igjen siste episode. Den må jeg sitte og se helt alene. Blir sikkert masse snør og tårer. Elsker slike engelske kostymedramaer. Passer bra at mannen i huset skal på julebord i kveld.
![]() |
|
|