|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Sjokoladekonfekt - trenger oppskriftVi har gitt bort brente mandler et par ganger. Jeg brenner mandler, og Temmern graverer julenisser på gamle syltetøyglass. Blir så fint, så.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Epikur
|
Sv: Sjokoladekonfekt - trenger oppskriftPå Helios har de marsipan, sånn ordentlig nyyydelig råmarsipan. Dypp kuler av den i smeltet 70 % sjokolade og
|
|
|
#24 |
|
er her
|
Sv: Sjokoladekonfekt - trenger oppskriftHer var det mange snasne oppskrifte, fikk utrolig lyst på noe julesnop nå.
Hobbybutikker eller kjøkkenforetninger (jernia, wahlendal, traktøren, Ählgrens), eller så tar du gamle syltetøyglass og får barna dine til å pynte de med klistermerker eller male eller noe med julemotiv/farger.
|
|
|
|
#25 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokoladekonfekt - trenger oppskriftNam. Sånne tråder liker jeg så denne må jeg abbonere på.
|
|
|
|
#26 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Sjokoladekonfekt - trenger oppskriftSuper enkle marsipankuler med svisker |
|
|
|
|
|
#27 |
|
trøtt
|
Sv: Sjokoladekonfekt - trenger oppskriftRISTEDE SJOKOLADENØTTER |
|
|
|
|
|
#28 |
|
*_*
|
Sv: Sjokoladekonfekt - trenger oppskriftPlutselig bleknet glansen over pistasjenøttene som har ligget i en skål siden helga. Jeg hadde glemt dem, men fant dem nettopp som en herlig, liten overraskelse til meg selv. Nå er jeg ikke så sikker på om det er godt nok lenger.
|
|
|
|
#29 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Sjokoladekonfekt - trenger oppskrift*abonnerer* |
|
|
|
|
|
#30 |
|
*_*
|
Sv: Sjokoladekonfekt - trenger oppskrift
*det burde finnes siklesmiley*
|
|
|
|
#31 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Sjokoladekonfekt - trenger oppskriftDenne må jeg legge meg på minne.
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Sjokoladekonfekt - trenger oppskriftDrar denne fram då det går mot baketid for min del |
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Sv: Sjokoladekonfekt- trenger oppskrift
|
|
![]() |
|