|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Jeg har stort sett oppholdt meg på vestkysten, men det er vel ingen byer som slår New York - har mange gode opplevelser derfra med venner! |
|
|
|
#42 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Jeg har forsåvidt heller ikke så stor sans for USA som nasjon eller deres kultur og folk generelt, men det var et veldig interessant reisemål likevel. Det er to ulike ting, i mine øyne. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?
Selvfølgelig. Jeg syns også at et besøk til både Tyrkia og Israel hadde vært ekstremt interessante, med tanke på deres historiske posisjon. Men siden jeg ikke har personlig tilknytning til disse landene har jeg altså valgt å la være. Det kunne jeg også gjort med USA, hadde jeg ikke hatt den personlige tilknytningen til landet.
|
|
|
#44 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Jeg er kritisk til det politiske USA, men jeg har allikevel aldri følt meg mer hjemme i et ukjent land enn jeg gjorde der. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Alexandria ligger i Virginia |
|
|
|
|
|
#46 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi. Tok det ikke som kritikk! Har reist en god del, og jeg vet ikke hvorfor det er ett" ikke-høyt-oppe-på-lista-land!. Ett land jeg gjerne drar til igjen og igjen er Australia, og Skottland. Men Russland, Island og Irland kommer svært høyt oppe på lista!! Svært høyt!!! |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Djevelsk
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Jeg har vært både på vestkysten og østkysten.
|
|
|
#48 |
|
Whatever, never mind
|
|
|
|
|