Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Knottpoll

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvordan spiser du Knott?
Jeg sorterer dem etter farge og smak, og spiser hver smak for seg 61 66,30%
Jeg spiser en og en 12 13,04%
jeg stapper dem ukritisk i munnen og bryr meg egentlig ikke så mye - snop er snop! 8 8,70%
Jeg spiser ikke Knott 11 11,96%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 00:35   #61
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knottpoll

Himmel, så mange "gale" kjerringer det var her inne da.

Man tar vel bare en neve og stapper i munnen?

Gammel 10-12-07, 00:43   #62
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jammen det går jo ikke. Akkurat som om at det ikke går an å spise Bananer fra Nidar eller hvem det nå er, uten å skrelle av minst en bit med sjokolade.

Gammel 10-12-07, 00:45   #63
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser bare de hvite, jeg liker ikke de andre. Så jeg kjøper aldri Knott selv.

Gammel 10-12-07, 00:47   #64
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg spiser dem en og en, men ikke etter noe bestemt mønster. De hvite er helt ok, men de grå/brune er definitivt best.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 00:47   #65
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Signerer Arken og Nenne..
Det blir som svarte krokodiller for min del..

Gammel 10-12-07, 00:48   #66
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jammen det går jo ikke. Akkurat som om at det ikke går an å spise Bananer fra Nidar eller hvem det nå er, uten å skrelle av minst en bit med sjokolade.

Hva er det med dere?

Dele opp Troika? Pelle ut karamellen i smil? Skrape av sjokolade?

Bruker dere sugerør inn i kokosboller også eller?

Gammel 10-12-07, 00:48   #67
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg husker aldri hvilken krokkis jeg liker best, men jeg tror det er de svarte.

Gammel 10-12-07, 00:48   #68
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Bruker dere sugerør inn i kokosboller også eller?

Nei, men det er kun fordi jeg aldri har tenkt tanken. Nå derimot..

Gammel 10-12-07, 00:50   #69
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Nei, men det er kun fordi jeg aldri har tenkt tanken. Nå derimot..

Uff da. Skulle vel ikke sagt det.

Gammel 10-12-07, 00:52   #70
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Knott er æsj. Kritt med bismak. Lumpent liksom-godteri.

Jeg måtte bare signere meg selv i den FORRIGE store Knott-tråden.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 00:54   #71
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Uff da. Skulle vel ikke sagt det.

Jaja, nå har jeg noen å skylde på når sambo lurer på om det har klikket.

Gammel 10-12-07, 00:56   #72
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Pøh, den va'kke stor.

Gammel 10-12-07, 02:27   #73
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Jeg sorterer dem etter farge og smak, og spiser hver smak for seg

De mørke er best

Gammel 10-12-07, 09:30   #74
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg sorterer dem etter farge og smak, og spiser hver smak for seg.

De hvite er ikke gode så de spises først.
De mørke er jo supergode.

Nå er det lenge siden jeg har kjøpt Knott, spørs om jeg ikke ryker på en til helga.

Gammel 10-12-07, 11:07   #75
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Og den andre jeg ikke klarer å skrive navnet på, den som ser ut som et kjøttbein.

Lohengrin? (Den er forresten ikke så god, smaker rom eller noe!)

Men Nero er visst også gamlissjokolade, og kan spises ved å gnage av sjokoladetrekket først og spise lakrisen til slutt. På samme måte kan heksehyl skrelles før fyllet nytes til slutt.

(Men noen ganger er det best å bare mumse uten å tenke på rekkefølgen...)

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 11:13   #76
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg følger FP-trenden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 11:13   #77
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt artig å se hvor mange som ikke liker de hvite men spiser dem allikevel.

Gammel 10-12-07, 11:17   #78
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg spiser først de mørke, og så sparer jeg de hvite til jeg ikke har noe mer å putte i munnen.
Da knasker jeg de hvite. Dette er på jobb da... Hjemme hadde jeg nok kastet de hvite.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 11:35   #79
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg svarte feil!! Svarte at jeg spiser en og en , men lider av sorteringsmani.

Forøvrig, merker at jeg og Elinblu hadde hatt en morsom godterikveld. Man må "sortere" smakene i snopet. Å spise dem ukritisk er galskap . Godterispising er en kunst!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 11:44   #80
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Godterispising er en kunst!

I beste fall performance art, og vi vet jo alle at det er det bare gærninger som driver med. :koko:

(Hm, vi burde hatt en "dunke seg i tinningen med pekefingeren"-smiley).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.