Sv: Anke endelig avslått (Adressa)
Jeg er også enig med Skremmern
Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.
Jeg er igrunnen enig med Skremmern, og syns ikke det burde være så veldig annerledes å diskutere denne drapssaken enn andre saker som er fremme i nyhetene. Det kan være folk som kjenner noen i andre saker også.
Dette skjedde jo på NM med den såkalte Kristina saken (hun jenta som faren ikke ville koble fra respirator). Jeg tror vi må ta utgangspunkt i at alt vi diskuterer på nett som har skjedd i Norge, kan berøre noen som leser det.
Opprinnelig lagt inn av Maximillia
Saken gjorde dypt inntrykk på meg, og sikkert på mange andre også som var på NM på den tiden og fikk den endel nærmere inn på livet enn det man vanligvis gjør.
Jeg også følte veldig sterkt for denne saken. Kanskje aller mest fordi jeg hadde fulgt Kat i en del diskusjoner og oppfattet henne aller mest som en skikkelig kverrulant. Jeg opplevde det som om hun var veldig interessert i å "vinne" diskusjoner og hev seg frempå med de mest kontroversielle meningene. Det var jo enkelte, bla husker jeg godt at noen sa at "Du er jo helt sprø!" og at jeg lo godt og tenkte at "hun er bare ute etter å provosere." Husker også godt hvordan jeg reagerte da jeg leste meldingen hennes etter at datteren var død, og hvor opptatt jeg ble av saken.
Ledelsen på NM sensurerte alt som hadde med saken å gjøre og det synes jeg var riktig da saken pågikk. Jeg synes også det var riktig at hennes bruker og innlegg ble fjernet.
Jeg synes også at dere som er moderatorer burde fjerne navnet i overskrifta.
Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 11:12.
Årsak: byttet overskrift
|