Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Utvalg, gutte- og jenteklær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 09:40   #19
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Ja, jenteavd. har kanskje mer klær, men det meste er temmelig upraktisk. Innsvingede gensere til ett- og to-åringer, hvor er logikken?
Samme t-skjorta kan henge på begge avdelinger, tilsynelatende. Når man sammenligner, så ser man at jentemodellen er innsvingt.

Jeg kjøper ofte klær til Pip i gutteavdelingen. Husker da ho var lita, da måtte jeg på guttesiden for å finne en rød body, det var tydeligvis definert som guttefarge.

I sommer fant jeg en nokså fin og praktisk foret bukse, a la overtrekksbukse, på H&M, men fargen var blekrosa. To minutter i sandkassen osv... Spurte ekspeditrisen om de ikke hadde andre farger, - nei dessverre. Men så sa hun plutselig: "Den finnes jo i andre farger, men da er det i gutteavdelingen". Og der hang samme buksa i grønt, kjempeflott!
I barnehagen var det flere som kommenterte den buksa, og én sa hun hadde sett etter den, "men de hadde jo bare i rosa...".

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.