|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Gir du gave/en oppmerksomhet til de ansatte i barnehagen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
55 | 56,70% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 43,30% |
Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Jeg skal kjøpe en flaske vin til hver av de 4 ansatte. Det er min måte å fortelle de hvor uendelig stor pris både jeg og ungen setter på de.
![]() |
#42 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Nei, vi gir ikke gaver privat.
![]() |
#44 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Vi har en gavekasse som foreldrene betaler inn til, og derfra blir det kjøpt felles gave til jul og sommeravslutning, tror jeg. Jeg kjøper ikke egne gaver til noen av de ansatte, de er forøvrig ganske mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Kjøper en flaske vin til de 4 ansatte på avdelingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Om jeg skal kjøpe en ting til hver blir det ihvertfall 10 gaver... Jeg har to barn, en på sttorbarn og en på småbarn. Jeg får vurdere konfekt, tror jeg. Det er flinke folk. Men samtidig, det er jobben deres og de er ikke mine venner.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Da guttungen gikk i barnehage ga jeg en liten oppmerksomhet til de ansatte til jul. Siste året fikk de en flaske vin hver, men årene før det fikk de et hjemmelaget kremmerhus med hjemmelaget julegodteri som guttungen hadde vært med å laget. For min del var det ikke noe jeg følte at jeg måtte gjøre, men vi var utrolig godt fornøyd med barnehagen og den oppfølgingen vi fikk der, så det føltes naturlig å gi de en liten oppmerksomhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Tusen takk for påminnelsen!
![]() |
#50 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Vi pleier å lage hjemmelaget konfekt, og det gav vi i fjor. Det slo an, så jeg tenker vi gjør det igjen.
![]() |
#51 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Nei, jeg synes heller ikke det er naturlig å gi de barnehageansatte julegaver. Ikke privat, ihvertfall. Jeg er selvsagt med på innsamlinger og fellesgaver fra foreldrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Hos oss,samles det inne 40,- pr barn, så køper foreldrerådet gave til de ansatte. Om enkelte foreldre kjøper gaver i tillegg til dette, aner jeg ikke. Jeg gir ikke noe ekstra, men den dagen ungene har sin aller siste dag der, DA klinker jeg nok til med noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
heimføing
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Har aldri pleid å gi gaver, hverken til barnehagen eller til de som jobber der. (bortsett fra at vi av og til har gitt leker som Pip har vokst fra). |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
blid
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Hos oss samles det inn penger til gaver til de ansatte så alle ansatte fikk blomster på Lucia-frokosten.
![]() |
#55 |
This is normal!
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?
Sånn tenker jeg også. Har ikke hørt før om noen som gir "private" gaver til de som jobber i barnehagen, men de får gaver som FAU fikser (blomster og ting til barnehagen) på sommerfesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Ja, vi gir gaver til de ansatte i barnehagen til jul og sommer.
![]() |
#57 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Jeg har gitt en liten leke/bok/ting til avdelingene, og så har det visst vært samlet inn noe felles fra tid til annen som jeg har vært med på. Mulig det var sommer eller noe.
![]() |
#58 |
One of These Days
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Ja, vi gir en liten oppmerksomhet til de ansatte på avdelingene til ungene. I sommer fikk de en flaske vin hver og til jul fikk de hjemmestrikket skjerf. Tenkte jeg skulle strikke/hekle en veske/bag til de i sommergave. Felles fra bhg får de en blomst til sommer, men ingenting til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Nei, har ikke pleid det. Men det kan sikkert være koselig, det
![]() |
|
|