Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når du er hos frisøren ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 10:08   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du er hos frisøren...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg går til samme salong, men det varierer hvilken frisør jeg får, og de snakker om mye forskjellig. Og når jeg tenker meg om, er det stort sett bare de mannlige som har spurt meg om dette med planer for helgen. Hm.

Jeg aner litt drama!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 10:11   #22
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når du er hos frisøren...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg går til samme salong, men det varierer hvilken frisør jeg får, og de snakker om mye forskjellig. Og når jeg tenker meg om, er det stort sett bare de mannlige som har spurt meg om dette med planer for helgen. Hm.

Kompliment! Ta i mot! Jatakk til mer flirrrting!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 10:16   #23
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du er hos frisøren ...

Noen av dere sier at dere leser, men er det greit å lese MENS man blir frisert. Det har jeg ofte lurt på. Jeg leser "mellom slagene", men når frisøren holder på med håret mitt, så bør jeg vel helst ikke sitte med nesa i et blad. Eller?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 10:34   #24
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Noen av dere sier at dere leser, men er det greit å lese MENS man blir frisert. Det har jeg ofte lurt på. Jeg leser "mellom slagene", men når frisøren holder på med håret mitt, så bør jeg vel helst ikke sitte med nesa i et blad. Eller?

Var faktisk hos ny frisør i går, og hun spurte om jeg ville ha blad da hun skulle begynne å klippe. Jeg stilte samme spørsmålet til henne, hun kvitret "joda", jeg fikk blad og hun klippet i vei. Det var en strålende liten halvtime, gitt.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 10:43   #25
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg vil ikke trene! :INTJ:

Nemlig :enda en INTJ:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 10:49   #26
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er det ganske naturlig for meg å skravle med min frisør, hun er nemlig ikke bare frisøren min men også min svigerinne

Før brukte jeg en annen frisørsalong, hadde vel stortsett aldri samme frisør. Da svarte jeg som oftest bare på de de spurte om ikke noe mer, men jeg husker en friserdame som jeg fant veldig tonen med og vi snakket sammen.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 10:52   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer litt an på om det er en fast, kjent frisør, eller en ukjent.
Men sånn jevnt over spør jeg ikke om deres privatliv, nei

Min svoger var hos frisøren for en stund stiden, og på 20 min rakk han å få høre at frisøren nettopp hadde hatt et svagerskap utenfor livmoren... Han var helt etterpå.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 10:54   #28
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er et "skravlemenneske" som interesserer meg for mennesker generelt, så ja, jeg skravler med frisøren - om løst og fast.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 10:58   #29
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Min svoger var hos frisøren for en stund stiden, og på 20 min rakk han å få høre at frisøren nettopp hadde hatt et svagerskap utenfor livmoren... Han var helt etterpå.

Litt sånn som

(Kilde: youtube.com)
?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 11:03   #30
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg leser helst site utgave av Henne eller Elle. Tror de tar hintet.
Det verste var da jeg kom til å svare at jeg jobbet i psykiatrien. Da tok frisøren en kustpause, la hånden på brystet og sa :"JA, jeg innrømmer det! Jeg HAR vært hos psykolog. Du skjønner barndommen min...."

Jeg fikk stanset henne før det gikk altfor langt.

Klok av skade rigger jeg meg til bak et blad.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 11:03   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må ta av meg brillene mens frisøren holder på, så jeg kan ikke lese da. (Eller følge med på hva h*n bedriver med håret mitt, for den del.) Ellers ville jeg sikkert gjort det i stedet.

Gammel 12-12-07, 11:06   #32
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg spør og graver tilbake dersom hun gjør det. Jeg er ikke spesielt glad i å snakke om meg selv.

Gammel 12-12-07, 12:07   #33
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skravler i vei med frisører (og hvem det måtte være).

Gammel 12-12-07, 12:13   #34
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frisørskravling er skikkelig kjipt. Det er derfor jeg har så langt hår. Jeg elsker å være fin på håret, men jeg hater å gå til frisør. Smalltalken er det verste med hele besøket. Og jeg har stort sett ikke problemer med smalltalk ellers.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 14:03   #35
Albertine
Passiv

Standard

Frisøren min er av det ytterst skravlende slaget, så jeg slenger meg med uten å gå for mye i dybden. Utrolig hva man kan prate om uten å ha pratet om noen ting.

Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 14:23   #36
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg klipper meg hos en fast frisør, og med henne skravler jeg om løst og fast.

Sist redigert av løve70 : 12-12-07 kl 14:23. Årsak: skriveleif
løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:26   #37
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Skravler om frisør-ting med frisøren. Farging, kunder med allergi, om hun får pustebesvær av alle disse kemikalier, kurs hun har vært på, etc. Det er hyggelig og lærerikt. Innimellom læser jeg dameblade.

Gammel 12-12-07, 21:35   #38
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker best og slappe av og ikke mase så mye når jeg er hos frisøren. Maser nok i jobben min. Mannen min er enda verre, han går kun til "utenlandske" frisører, for de maser ikke! . Han er glad i å prate, men ikke med en frisør rett etter en strevsom arbeidsdag. Da liker vi begge å koble litt ut.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:41   #39
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke så veldig ofte hos frisøren siden jeg har langt hår og gjør ikke så mye ut avdet.. (klipper litt selv, jeg.)
Men de gangene ejg har vært der så får jeg til stadighet beskjed om å løfte hodet når hun klipper så ikke skjønner jeg hvordan jeg isåfall kunne lest et blad...

Gammel 12-12-07, 21:49   #40
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ENTP og har lett for å prate med folk. Men hos frisøren er det sjeldent at det blir særlig interessante samtaler, det blir jo bare smalltalk, og det er jeg overdosert på gjennom jobben.

Så jeg smalltalker bare når jeg får penger for det, egentlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.