Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Luciaskjorte? Hvor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 19:37   #21
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luciaskjorte? Hvor?

Tjorven: Ja, det er du! :vrir kniven i såret:

Blir Junior homo når han får glitterbelte? Det fulgte jo med...

Gammel 12-12-07, 19:38   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitter! Jeg har glemt å kjøpe glitter i år også! :f%%€€n:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 19:43   #23
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Eh ..... er jeg en elendig mor som ikke gidder å styre mer enn en helt vanlig hvit skjorte i barnestørrelse og hvit strømpebukse????? Hun skal få glitter i håret altså.

Fankern jeg glemte å kjøpe hvit strømpebukse til han...
Men så skal de gå nede på jobb hos mamma så trenger vel bukse på da.. hehe

Gammel 12-12-07, 20:13   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Blir Junior homo når han får glitterbelte?

Ja, helt bombesikkert. :vrir tilbake:

Gammel 12-12-07, 20:28   #25
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Martis: Propellen joiner Junior i den klubben.... Han kommer til å bli overlykkelig over å få kjole i kallenderen i morgen. Han maser så fælt om å gå i kjole
Bra du har fått tak i kjole. Neste gang du ikek finner kjole, om 5-7 år, så kan du jo komme hit å få hjelp til å lage en.

Gammel 12-12-07, 20:49   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men i alle svarte svingende ... Luciakjortelen fra i fjor, som jeg var BOMBESIKKER på passet fremdeles, har ikke en snøballs sjanse i helvete til å passe utenpå ytterklær, som de åpenbart skal ha i år.

Så da blir det pappas nesten hvite t-skjorte på vrangen, og sølvjuleinnpakningsbånd. Herregud, jeg er en dårlig mor.

- No. 4 -
Gammel 12-12-07, 21:12   #27
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Glitter! Jeg har glemt å kjøpe glitter i år også! :f%%€€n:

Minner meg om i fjor da pappaen til gutten fikk i oppdrag å kjøpe glitter til Luciafeiringen. Han kom hjem med sånn glitter til å strø på julekort og slikt. Jeg spurte ham hvordan han hadde tenkt det skulle gjøres - kle gutten i hvitt og hell over en boks glitter? Det hele endte uansett med at gutten nektet å ha på luciaantrekk i det hele tatt, så det var ikke så farlig.

I år har han igjen fått det samme oppdraget, og har kommet hjem med dyrt, tjukt, stivt og litt blålig glitter fra Glassmagasinet. Så i år blir det en standsmessig luciagutt i pappas hvite T-skjorte.

Gammel 12-12-07, 22:12   #28
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Min gutt vil heller ikke ha på sånt stæsj. Jeg er overlykkelig over å endelig få på han pologenser så i morgen blir det hvit pologenser og beige cordbukse. Holder i massevis. Jentene får ta seg av glitterstæsjet.

Gammel 12-12-07, 22:15   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Hva hendte egentlig med stjernegutter? :vurderer å rulle sammen et ark til et kremmerhus og tegne på noen sølvstjerner:

- No. 4 -
Gammel 12-12-07, 22:18   #30
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Stjernegutter ja. Nei de er det lenge siden jeg har sett.

Gammel 12-12-07, 22:21   #31
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt luciaskjorte på Lindex i dag. Siden jeg var lovlig sent ute så hadde de den bare i str 158-164... Den er nå nyyydelig lagt opp med stiftemaskinen. Storebror kaller seg selv stjernegutt. Mulig der har laget hatter og sånn i barnehagen?

På jobb hos meg skal hele skolen gå Lucia på kvelden og de eldste guttene skal ha stjernehatter.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 22:22   #32
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Min lille tass skal bare ha på seg sin egen for store, hvite polo-skjorte.
Holder vel det? Og glitter. Glitter skal han også ha på.

Strømpebuksen er blå og hvit stripete. Det er i alle fall litt hvitt på den.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 22:24   #33
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På øvingene har storebror bare hatt hvit polo.Men han ønsket seg lang skjorte og pappas skjorte var ikke bra nok (jeg prøvde meg på den). Jaja, den på Lindex kostet 69 kr. jeg har dessuten kjøpt hvit strømpebuske på jenteavdelingen, så ikke si det til ham.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 22:41   #34
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hva hendte egentlig med stjernegutter? :vurderer å rulle sammen et ark til et kremmerhus og tegne på noen sølvstjerner:

Ikke sant? Det måtte jeg spørre om i barnehagen om vi skulle ordne også, men det var ikke vanlig. Hmpf, og så søte som de små stjärngossene er.

Gammel 12-12-07, 23:23   #35
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Vi endte opp med å sy to drakter. Fant et hvit gammelt laken. Guttungen får lys bukse under, det får være bra nok. Aner ikke om jeg har hvit strømpbukse, det har jeg glemt å sjekke.

Gammel 13-12-07, 00:26   #36
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal gutter ha hatt? Jeg så noen sånne stjernegutt hatter på H&M, men tenke jo ikke over at jeg har en gutt. Ikke så vant med å være guttemamma ennå. I alle fall ikke første Lucia han skal gå i tog. Han kan ha glitter rundt lua? Mine skal være ute og måtte ha romslige kjoler som går utenpå dressen. Alle pent lagt opp med tekstiltape.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 16:08   #37
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Junior var ikke så veldig gira på hverken kjole eller glitterbelte/hodesak når han åpnet kalenderen... Så jeg er spent på om han har dette på seg i ettermiddag. Luciatoget er kl 4 hos oss, utenfor barnehagen. Lyset var en stor hit da.

Gammel 13-12-07, 18:11   #38
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Propellen var kjempehappy da han fikk kjole i kallenderen i dag og gikk stolt rundt i bhg med kjole og glitterbelte.

Hvordan gikk det i dag Martis?

Gammel 13-12-07, 18:38   #39
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Standard

Barbalala: det gikk veldig bra, han hadde kjole, hatt og stjerne (av en eller annen grunn lå lyset igjen inne..). Det er en stor bhg og det var ganske kaotisk med ca 80 barn i tog ute og foreldre med kamera på jakt etter blinkskudd av sin håperfulle... Veldig koselig på foreldrekaffen etterpå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.