|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Mat inntas ved bordet (stuebordet kan være et slikt bord), men har man reist seg er man ferdig med måltidet. Da nytter det ikke å komme tilbake for å spise mer. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?
Men de har egentlig ganske stor frihet i leken. Det betyr ikke at de får rasere huset likevel. Har sett eksempler på de som ikke har noen grenser, og der det er vill vest. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?"Min datter skal alltid ha strikk/spenne i håret" kamelen går fremdeles på beite.
|
|
|
|
#24 |
|
Borte
|
Hvorfor må hun alltid ha strikk/spenne i håret?
|
|
|
#25 |
|
Prematurmamma
|
Jeg syns det ser litt mer "ordentlig" ut enn løst hår, spesielt i hennes hår. Dessuten får jeg allergiske reaksjoner av hår som henger foran fjeset.
|
|
|
|
#26 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?'Det nytter ikke å skrike seg til noe' kamelen er ikke svelget enda. Bilsikring o.l. er også udiskutabelt. Ellers svelges det meste ganske lett |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Ikke egen mat - og vi har heller ikke typiske "barnevennlige" middager spesielt ofte. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Jøss. Er ikke det en litt unødvendig kamel? Jeg får (og fikk) alltid hodepine av å gå med strikker og spenner støtt og stadig. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
ctrl+z
|
Jøss, det har jeg aldri tenkt på. Datteren min går ofte uten, men det henger da ikke hår ned i ansiktet likevel?
|
|
|
#30 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Alle sover i egne senger HELE natten (unntak ved sykdom)-
|
|
|
#31 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Ikke så mange, tror jeg. Eller kanskje de er så selvsagte at jeg ikke ser de - doxiske kanskje?
|
|
|
#32 |
|
Borte
|
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Jeg kan ikke huske at jeg hadde så mange prinsipper i forkant egentlig. Vi hadde snakket om at babyen skulle sove i egen seng og at vi skulle følge alle kostholdsråd for å forebygge astma og sånn. Alt det gikk greit og har vært naturlig. Det med å skrike seg til ting, få ting i butikken og alt det andre er mer snakk om grunnleggende oppdragelse syns jeg. Det er da ikke slik at om man gir etter en gang ungen hyler i butikken så er den kamelen svelget for resten av livet liksom.
|
|
|
#33 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Jeg må jo få med at vi ikke lager to middager her i huset. Og at all mat skal smakes på, selv om ikke alt må spises opp. Vi lager mat kokken liker. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Prematurmamma
|
Det er snakk om en liten strikk for å holde panneluggen unna øynene, ikke stramme fletter hver dag.
|
|
|
|
#35 |
|
Prematurmamma
|
Det kommer jo an på hvilken vei "hårvirvlene går". Malins er nå en gang slik at har hun ikke strikk/spenne i håret, så henger alt rett ned i fleisen.
|
|
|
|
#36 |
|
ctrl+z
|
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Jeg kom forresten på en kamel jeg i perioder har måttet svelge (når jeg har vært gravid etc.) og det er tv-titting utenom barne-tv på ukedagene.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ah, våpenleke prinsippet mitt. Joda jøss det er en kamel som ikke er svelgt unna. Eller det vil si, skytevåpen leke. Der har jeg vært strikt og streng og aldri veket en millimeter. Husker at jeg ble kjørt hardt av andre på dette prinisppet både før jeg fikk barn og en god stund etterpå. "Alle" mente at dette var et umulig prinsipp å holde på. Pøh, jeg har greid det. Guttungen er ni år nå og har null interesse for skytevåpen. Han fikk enda til en lekepistol i gave et år, tror han var 4 år gammel og hans reaksjon var: "Oi mamma, denne må vi bytte." |
|
|
|
|
|
#38 |
|
grønn og ivrig
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?[quote=Tangina;713205]Faste leggetider |
|
|
|
|
|
#39 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Jeg tror at babyhud/barnehud ikke har spesielt godt av såpe, så mine gutters bleieromper har kun blitt vasket med vann og olje. Og resten av dem, for den del (minus hender og hår).
|
|
|
#40 |
|
grønn og ivrig
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?uh.. sånn å forstå!!*trøttitrynet* |
|
|