Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Komedier - favoritter? What cracks you up?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-07, 19:06   #1
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?

Jeg elsker Marlon Wayans, ja generelt Wayans-brødrenes filmer. Ikke noe får meg til å le som dem. Og Martin Lawrence. Er han i en film, er den nesten garantert morsom.

Gammel 13-12-07, 19:33   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg elsker Marlon Wayans, ja generelt Wayans-brødrenes filmer. Ikke noe får meg til å le som dem.

Scary Movie filmene også?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:44   #3
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Scary Movie filmene også?

Åh ja. Bare treeren var dårlig.

Gammel 13-12-07, 20:51   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Åh ja. Bare treeren var dårlig.

Jeg har faktisk klart å se alle de filmene uten å le en eneste gang.

For ikke å snakke om den der andre parodi-filmen. Husker ikke hva den heter, men det var i samme sjanger...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:13   #5
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker Marlon Wayans, ja generelt Wayans-brødrenes filmer. Ikke noe får meg til å le som dem. Og Martin Lawrence. Er han i en film, er den nesten garantert morsom.

Det der er i min styr unna-kategori det jo.

Jeg skulle ønske torsk kom med noen tips her jeg, for han ler jeg så mye av om dagen at jeg tror det ville være mye å hente der.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:51   #6
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Four Weddings and a Funeral
Love Actually
Tilsammans
The Naked Gun
Hot Shots
Top Secret
So I Married an Axe Murderer (med Mike Myers)
Diverse Monty Python
Mrs. Doubtfire
A Fish Called Wanda
Clerks
Smoke
Blue in the Face
The Full Monty
Austin Powers
Little Miss Sunshine
Trainspotting

Litt hummer og kanari her, noe er laget - og sett - på 80-tallet, og ville kanskje ikke tålt dagens lys, men jeg hadde stor glede av disse filmene da. Det er sikkert flere, men det er disse jeg klarte å komme på. Det er ingenting som slår en ordentlig god komedie, men dessverre er det langt mellom dem.

Gammel 13-12-07, 23:05   #7
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Peter Sellers er fantastisk!
Jeg har aldri i hele mitt liv ledd så krampaktig som jeg gjorde da den falske nesen hans smeltet mens han var på lystgass

Gammel 14-12-07, 11:53   #8
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Jeg skulle ønske torsk kom med noen tips her jeg, for han ler jeg så mye av om dagen at jeg tror det ville være mye å hente der.

Ups. Det var veldig hyggelig å lese, men jeg tror jeg må skuffe - jeg ser egentlig lite film, og enda sjeldnere komedier...

Som flere her så liker jeg det meste av Monty Python, og "A Fish Called Wanda" er jo nesten like bra. . I farten kommer jeg bare på de svenske feelgood-filmene (Jalla Jalla, Kopps, Tilsammans, osv) som "nyere" komedier jeg likte. :utdatert: (Ja, også lurer jeg på om jeg er den eneste i verden som likte Mongoland?)

Hvis vi snakker TV, så er "That 70s Show" bankers hos meg, i tillegg til Red Dward. For tiden ler jeg mye av House, han leverer jo på løpende bånd. (Det minner meg om at Black Adder selvsagt må med).

Selv venter jeg på BenMurphy og Teofelia i denne tråden. :trom trom:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.