Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Gummistøvler til små barn, hvilke anbefaler du?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-07, 11:02   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gummistøvler til små barn, hvilke anbefaler du?

Hei!

Det er sikkert en tråd om dette et eller annet sted her, men jeg søkte etter gummistøvler og kunne ikke finne noe.

Knerten kommer jo til å trenge gummistøvler snart, spesielt nå som vinteren er så uberegnelig, den ene dagen er det mange minus, den neste mange pluss og regn.

Derfor spør jeg; hvilke gummistøvler er du fornøyd med til ditt barn?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 11:04   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gummistøvler til små barn, hvilke anbefaler du?

Tretorn sine er jeg fornøyde med. De er billige, men svært stabile og vanntette - ikke minst. (Jeg har hatt ponny sine og de er også fine - polarn o pyret sine er veldig fine, men tilnærmet ubrukelig, for de sprakk så raskt)

For øvrig går vi for gore-tex i hele vinter vi. Om de ikke holder tett kommer jeg til å klage på dem *vanskelig kunde*

Sist redigert av Che : 14-12-07 kl 11:16.
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 11:05   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke merket stor forskjell på gummistøvler.

Det eneste jeg alltid passet på var at de hadde litt hæl, slik at strikken til regnbuksen kunne gå rett foran hælen og ikke bli tråkket på og slitt ut med en gang.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 11:09   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for svar

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Tretorn sine er jeg fornøyde med. De er billige, men svært stabile og vanntette - ikke minst. (Jeg har hatt ponny sine og de er også fine - polarn o pyret sine er veldig fine, men tilnærmet ubrukelig, for de sprakk så raskt)

Jeg har sett på Tretorn sine, de ser fine ut, og med kraftig god såle. Det jeg lurte på nå var om det er smart med slik snøring på toppen av støvelen, eller om det er bortkastet? Jeg innbiller meg at det er smart til de minste slik at vannet ikke kommer nedi støvlene ovenifra?

minibolle mai 2012
Gammel 14-12-07, 11:11   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke å bruke støvler på de aller minste. De krabber dem av seg uansett, og om de har begynt å gå, så er de jo helt ubevegelige. Vi bruker bare regnsokker http://www.tinyzone.dk/product.asp?p...&sub=40&page=1 på de mest regnfulle dagene, ellers så bruker vi vann- og vindtette tykke lobber. Reimatec har jo lobber. Eller så bruker vi mye Stonz. http://www.stonz.ca/

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 11:14   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg liker ikke å bruke støvler på de aller minste. De krabber dem av seg uansett, og om de har begynt å gå, så er de jo helt ubevegelige.

Hva bruker dere når de har begynt å gå da?

minibolle mai 2012
Gammel 14-12-07, 11:33   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hva bruker dere når de har begynt å gå da?

Min minste har ikke begynt å gå ordentlig ennå, men de andre har brukt litt gummistøvler, men har aldri funket noe godt. Ville heller satset på et par gode vanntette gortex sko som var litt mere bevegelige og ikke så høye tror jeg. Stonz kan brukes når en går også de.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 11:39   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Lille har Viking-støvler, og de er jeg godt fornøyd med. Nå bruker hun omtrent bare Viking Termo.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.