|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Gummistøvler til små barn, hvilke anbefaler du?Hei!
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Gummistøvler til små barn, hvilke anbefaler du?Tretorn sine er jeg fornøyde med. De er billige, men svært stabile og vanntette - ikke minst. (Jeg har hatt ponny sine og de er også fine - polarn o pyret sine er veldig fine, men tilnærmet ubrukelig, for de sprakk så raskt)
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 14-12-07 kl 11:16. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gummistøvler til små barn, hvilke anbefaler du?Jeg har ikke merket stor forskjell på gummistøvler.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Gummistøvler til små barn, hvilke anbefaler du?Takk for svar
Jeg har sett på Tretorn sine, de ser fine ut, og med kraftig god såle. Det jeg lurte på nå var om det er smart med slik snøring på toppen av støvelen, eller om det er bortkastet? Jeg innbiller meg at det er smart til de minste slik at vannet ikke kommer nedi støvlene ovenifra?
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Sv: Gummistøvler til små barn, hvilke anbefaler du?Jeg liker ikke å bruke støvler på de aller minste. De krabber dem av seg uansett, og om de har begynt å gå, så er de jo helt ubevegelige. Vi bruker bare regnsokker http://www.tinyzone.dk/product.asp?p...&sub=40&page=1 på de mest regnfulle dagene, ellers så bruker vi vann- og vindtette tykke lobber. Reimatec har jo lobber. Eller så bruker vi mye Stonz. http://www.stonz.ca/ |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Gummistøvler til små barn, hvilke anbefaler du?
Hva bruker dere når de har begynt å gå da?
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Sv: Gummistøvler til små barn, hvilke anbefaler du?
Min minste har ikke begynt å gå ordentlig ennå, men de andre har brukt litt gummistøvler, men har aldri funket noe godt. Ville heller satset på et par gode vanntette gortex sko som var litt mere bevegelige og ikke så høye tror jeg. Stonz kan brukes når en går også de. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Gummistøvler til små barn, hvilke anbefaler du?Lille har Viking-støvler, og de er jeg godt fornøyd med. Nå bruker hun omtrent bare Viking Termo.
|
![]() |
|
|