Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinoff fra klementiner: Hvordan skreller du banan?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvordan skreller du banan?
Fra den lange stilken selvfølgelig. 65 87,84%
Fra feil ende (den butte siden). 5 6,76%
Får andre til å skrelle for meg. 1 1,35%
Spiser ikke bananer. 3 4,05%
Annet, vennligst spesifiser. 0 0%
Deltakere: 74. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-07, 21:28   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Spinoff fra klementiner: Hvordan skreller du banan?

For meg finnes det kun en måte å skrelle banan på, nemlig ved å knekke den lange stilken og dra nedover. Når jeg ser noen åpne i motsatt ende får jeg helt spader.

Hva er riktig ende for deg? Poll kommer.

Gammel 14-12-07, 21:29   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff fra klementiner: Hvordan skreller du banan?

Skreller banan? Man spiser da banan med skallet på!

Gammel 14-12-07, 21:38   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra toppen, selvfølgelig. Det er helt feil å starte i rumpen på bananen.

Gammel 14-12-07, 21:40   #4
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Selvsagt i den riktige enden! (Ved stilken om det skulle være noen tvil) Men jeg klarer ikke å spise endene på bananen - der sitter nemlig bananormen.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:54   #5
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Petronella er litt kul
Standard

Bananormen?? En stor slem en??

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:56   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

For meg finnes det kun en måte å skrelle banan på, nemlig ved å knekke den lange stilken og dra nedover. Når jeg ser noen åpne i motsatt ende får jeg helt spader.

Hva er riktig ende for deg? Poll kommer.

Slik som deg. Men du tenker ikke på minibananer altså? For de må skrelles fra motsatt ende, ellers blir det mos.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:01   #7
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Petronella, her.

Bananormen?? En stor slem en??

Ja fryktelig! Har ikke moren din advart deg mot den altså?

Gammel 14-12-07, 22:04   #8
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Petronella er litt kul
Standard

Å neeei, enda en lærdom jeg har gått glipp av..

Gammel 14-12-07, 22:07   #9
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Petronella, her.

Å neeei, enda en lærdom jeg har gått glipp av..

Tsk tsk tsk! Godt du fant det ut nå da. Helt klart en grunn til å saksøke dine foreldre - du har en god sak.
:avsporer helt:

Gammel 14-12-07, 22:20   #10
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Petronella er litt kul
Standard

Har allerede ringt og varslet.. Det er freddan, må da være takhøyde for litt avsporing da..

Gammel 14-12-07, 22:28   #11
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Selvsagt i den riktige enden! (Ved stilken om det skulle være noen tvil) Men jeg klarer ikke å spise endene på bananen - der sitter nemlig bananormen.

Du mener vel bananus?

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:55   #12
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Fra stilken på vanlige bananer, og fra den butte enden på de små bananene.

Gammel 14-12-07, 23:05   #13
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Får andre til å skrelle for meg.. Jeg hater å skrelle bananer og får det sjelden til..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 23:05   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Spiser heller ikke endene.. De berømte bananormene er nok der ja.

Gammel 14-12-07, 23:12   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg åpner bananen på den enden noen definerer som feil

For meg er det jo selvfølgelig den riktige måten å gjøre det på. - når man brekker i stilken, blir jo starten på bananen skviset.

Gammel 14-12-07, 23:28   #16
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

For meg er det jo selvfølgelig den riktige måten å gjøre det på. - når man brekker i stilken, blir jo starten på bananen skviset.

Nei man lager et lite hakk i skallet før man knekker, så blir det ikke mos.

Gammel 14-12-07, 23:39   #17
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Akkurat, det blir mos. Ergo jeg får ikke til å åpne bananer. Men jeg må innrømme at jeg aldri har kommet på å åpne i andre enden.

Gammel 14-12-07, 23:41   #18
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis den er av type gulgrønn, biter jeg i "hale-enden", grøsser og skreller.

Gammel 14-12-07, 23:52   #19
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg biter i the buttox og skreller nedover. Hvis man knekker den ved stilken, blir den jo mos - helt feil.

Gammel 14-12-07, 23:56   #20
Ada
Ny

Ada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ada har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg får helt angst når jeg ser noen bite i skallet til bananen.
Forøvrig knekker jeg i "stilken" og spiser ikke endene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.