Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 15:54   #1
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

bortsett fra på jeans da
DER vises logoen...

Men sånn ellers syns jeg det er "blærete" å gå med store JPF logoer eller Benetton m.m. over hele brystet.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 15:57   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Særlig JPF som ikke er det samme som Jean Paul Gaultiere
Det vi kjøper i Norge som Jean Paul tøy er et norskt merke og ikke det samme
Men barnetøyet har en veldig god kvalitet

Gammel 26-10-06, 18:05   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Hehe, jeg associerer Jean Paul Femme veldig med den tid, hvor vi bodde i Drammen. Masse folk i gensere med stort "Jean Paul Femme"-skrift på brystet ! Nesten en slags by-uniform.

Der hvor jeg bor nå, går folk mest i solide arbeidsoverall.

Gammel 26-10-06, 18:09   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Hehe, jeg associerer Jean Paul Femme veldig med den tid, hvor vi bodde i Drammen. Masse folk i gensere med stort "Jean Paul Femme"-skrift på brystet ! Nesten en slags by-uniform.

Der hvor jeg bor nå, går folk mest i solide arbeidsoverall.

Ja når du sier det, så er det fryktelig mye JPF i Drammen

Gammel 29-10-06, 13:26   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så happy med å endelig ha såpass med penger at jeg kan kjøpe meg ting jeg har lyst på og trenger.

Jeg har svingt i str, og vært nede på 34 og oppe på 44, men har stabilisert meg på ca 38, kanskje 40, kanskje 36, litt etter str. Jeg handler mye på Kello og min lokale rare damebutikk Stefiné. Jeg liker pene jakker som har snitt for jenter med pupper, jeg liker topper og overdeler i god kvalitet som tåler en vask eller to. Jeg vil ha silke, ikke polysester, jeg vil ha ull, ikke akryl, jeg vil ha skinn, ikke skai. Det er ikke fordi jeg er snobbete, men jeg liker pene ting, jeg føler meg vel når jeg er velkledd og jeg har alltid vært glad i holdbare kvalitetsting.

Jeg har også masse fra HM, Vero Moda og Pop In som jeg varierer med. Men ellers jakter jeg på gode salgsfunn i dyrere butikker, sparer til lekre støvletter og en god kåpe osv. Jeg er en søkker for sko og støvletter og bruker absurd mye penger på det. Det går selvsagt ut over mann, barn, husleie og låneavdrag. Men det er verdt det!

Neida. Men jeg liker å kle meg pent og ser med glede at en del av de litt dyrere tingene jeg har kjøpt for flere år siden med klassisk snitt er like pene nå. Og jeg gir til Fretex med jevne mellomrom.

Gammel 30-10-06, 14:05   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

min lokale rare damebutikk Stefiné

Den har noe for seg, den lille rare butikken der! De tingene jeg har kjøpt der har en merkelig evne til å holde seg i klesskapet i årevis, selv om det aldri er det kuleste eller mest trendy eller dyreste eller mest fancy av det jeg eier. (Eller kanskje nettopp derfor...)

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 14:20   #7
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

bortsett fra på jeans da
DER vises logoen...

Men sånn ellers syns jeg det er "blærete" å gå med store JPF logoer eller Benetton m.m. over hele brystet.

Bennetton og JPF er merkeklær, men det er vel ikke disse typer merkeklær denne diskusjonen dreier seg om!?? De har ganske "normal" pris i forhold til designer merkeklær.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 00:08   #8
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Blei litt deppa av å lesa denna tråden, og så på min fyrste dag her inne og da ....

Og eg som har halve klesskapet fyllt med Angelique kle (fleire her inne og ser eg ...

Skal eg da vera glad, eller lei meg ....

Langt i frå Bogstadveien og til Sognefjorden (sjølv om fjorden er laaaang). Trur eg jubla eg .....

Angelique - eg deg. Send gjerne fleire pakkar til Sogn

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 20:16   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katrin, her.

Bennetton og JPF er merkeklær, men det er vel ikke disse typer merkeklær denne diskusjonen dreier seg om!?? De har ganske "normal" pris i forhold til designer merkeklær.

Det var bare et eksempel da

Jeg går ikke i Armani heller, bare fordi det står det på plagget

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 20:51   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Det var bare et eksempel da

Jeg går ikke i Armani heller, bare fordi det står det på plagget

Disse designklærne vi har snakket om, som Armani ,Marc Jacobs o.a. har overhodet ikke noe synlig merke noen steder
Kun innvendig
Det er ikke derfor man kjøper disse klærne, men som Myrsnipa sier, har man først prøvd og brukt disse klærne skal jeg garantere at man merker vesentlig forskjell

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.