|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Sv: Profitt på barnehager ...Dersom jeg ikke husker helt feil kan ikke eiere av private barnehager ta ut overskudd fra driften. Det skal tilbake til barnehagene. De man tjener penger på er oppstart av barnehagen og det tilskuddet man får da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Profitt på barnehager ...
De private barnehagene har vel samme ordninger som offentlige i forhold til støttepedagoger/spesialpedagoger? Slik er det iallefall her. kommunen ansetter støttepedagoger/spesialpedagoger utifra hvilke barn som har behov og disse blir så plassert i den barnehagen der barnet går uavhengig av om barnehagen er privat eller offentlig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
her husker du nok helt feil! Private eiere kan ta ut overskudd på lik linje med alle andre som driver privat virksomhet uavhengig av den statlige støtten en får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trøtt
|
Er du 100 % sikker? Jeg mener at det kun er "oppstartstilskuddet" som de tjener penger på... Lurer på om det var en artikkel i "Utdanning" elle rnoe jeg leste det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|