|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen verre? En søring bekjenner
He he.
|
|
|
|
#82 |
|
Gullfisk
Hvor: Bøgda
Jammen, Glitter, du som er musikkinteressert burde da finne plenty å interessere deg for her oppe, bl.a dette:www.midnattsrocken.no
|
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#85 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Noen verre? En søring bekjennerIkke glem Parkenfestivalen i Bodø da.
|
|
|
#86 |
|
intro
|
Sv: Noen verre? En søring bekjennerJeg antar at dere nordfra som synes det er skandaløst at noen ikke har sett Nord-Norge, er lommekjent på Sørlandet..?
|
|
|
|
#87 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg svarer selv om jeg bare synes det er trist, og ikke skandaløst; |
|
|
|
|
|
#88 |
|
flisespikker
|
"Sørlandet" er en ganske mye mindre bit av Norge enn "Nord-Norge". (Særlig dersom man regner alt nord for Lillehammer som "Nord-Norge".
|
|
|
#89 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Riddu riddu! Jeg har ikke vært der, men de som har sier det er kjempegøy. Skal visst være fint for unger også.
|
|
|
#90 |
|
intro
|
OK, tenk i befolkningstall, da, og sleng med Rogaland, så blir Sørlandet nesten 50 % større.
|
|
|
|
#91 |
|
flisespikker
|
Jo jo. Men det er vel ikke primært befolkningen som er det store trekkplasteret? (I alle fall ikke på Sørlandet.
|
|
|
#92 |
|
intro
|
Hæ, disser du samene?
|
|
|
|
#94 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Noen verre? En søring bekjennerTenketenke. Jeg tror faktisk jeg har vært i alle fylkene i landet. Også Svalbard i tillegg. Dét er verdt pengene (for miljøsvinet Scarlett som var på scootertur i 5 dager).
|
|
|
#95 |
|
Bedreviter
|
Lommekjent er jeg definitivt ikke. Sørlandet er den eneste landsdelen jeg ikke har bodd i, men jeg har vært innom de fleste byene på Sørlandet i alle fall én gang, og jeg har vært i Arendal og Kristiansand flere ganger. Jeg mener bestemt at jeg har vært innom alle fylkene i (fastlands-)Norge, men jeg har aldri vært på Svalbard, og jeg trenger ikke verken bilder eller forsikringer for å vite at jeg har gått glipp av noe flott der (enn så lange). |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Introvert optimist
|
Det har faktisk ikke jeg heller. Det er nesten litt pinlig i grunnen.
|
|
|
#97 |
|
Tåler regn
|
Sv: Noen verre? En søring bekjennerJeg har mye slekt i Alta. Og det er så nydelig nordover at det er en fryd. For ikke å snakke om vi gjestmilde de er. Jeg elsker folk som bor nordpå |
|
|
|
|
|
#98 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Noen verre? En søring bekjennerJeg som driver med aktiv bekjempelse av egne fordommer synes moonsoon er flink som blottlegger sine egne mangler i hovedinnlegget. Du åpner ihvertfall opp for argumenter for å ta en tur nordover også. Selv om jeg er enig i at det virker litt trist, ikke sjokkerende, at du ikke føler nordnorge har noe å tilby.
|
|
|
#99 |
|
Peppy!
|
Sv: Noen verre? En søring bekjennerJeg føler for å forklare meg litt, ettersom jeg ser at mange opplever mitt innlegg som mer alvorlig enn hva det var ment. Dette med min setning om hva Nord-Norge kunne tilby meg har blitt tatt ørlite grann ut av kontekst. Det jeg skrev var at jeg foretrakk storbyer eller varme strøk, og refererte da til at Nord-Norge verken har særlig til storbyer eller tropeklima. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen verre? En søring bekjennerJeg har vært nord til Bodø