|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?25 julekort, bestilt fra fotograf. 3 pene Dragebarn i bunad på bildet.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?I år ble det utrolig nok 35 bilder av de søte små. Til de vi sjelden snakker med ble det skrevet på baksiden, mens de vi snakker hyppig med får bare bildet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Sender 25 stykker. Får ikke like mange i retur tror jeg - men de med unger får vi fra. (Hva er det med foreldre og show-off av unger
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Bestilte 30, men hadde da et par for få. Får nok ikke så mange som vi sender, har endel eldre slektninger som jeg tror/håper setter pris på å få, men som jeg ikke forventer sender til oss.
![]() |
#5 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Har sendt 25 stk.Fikk dem avgårde i posten i dag. Får nesten like mange tilbake. Og ja, det var bilde av gullet vår på. Begynte å scrappe, men fant ut at jeg ikke har tid til det, da måtte jeg begynt i sommer. Så Foto Knudsen ordnet det for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Ingen. Har ikke prioritert det i år.
![]() |
#7 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hvor mange julekort sender dere?Siden vi ikke har barn enda sender vi ingen ... men til neste år blir det sendt
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre. Sist redigert av Vito : 17-12-07 kl 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|