|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ah! Takk. Da slipper jeg å lure mer på det. Så jeg får ikke beskjed om noen blokkerer meg? Forsvinner de ikke fra min liste?
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Sv: Viktig ang msn virus!!
I aMSN (som er et alternativ til microsoft sine messenger klienter) så vil du se på kontaktlisten din om noen blokkerer deg, eller hvis du ikke lengre er på kontaktens liste. Det vises med et ikon ved brukernavnet. Nå har ikke jeg testet den siste versjonen, men det har vært slik i alle tidligere versjoner ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Viktig ang msn virus!!Akkurat. Så da kan det være folk på min liste (med msn fra microsoft) som har slettet meg. Snodig at jeg ikke får se det? (Jeg har blokkert noen selv, men har ikke hørt noe om det, kanskje vedkommende fortsatt har meg på sin liste i den tro at alt er vel.
![]() |
#4 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Viktig ang msn virus!!Jeg fikk virus på msn for noen dager siden.
![]() |
#6 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hadde vi også. PC-ene drev og sendte meldinger til hverandre. De sluttet med det når jeg slo dem av. Bare den ene hadde virus, men det ble fjernet av virusprogrammer.
![]() |
#7 |
Har laget seg en tittel
|
Virusprogrammet mitt blokkerte hele Msn programmet, så heldigvis ble det ikke sendt ut virus til andre. Og de virusene jeg fikk ble fjernet.
![]() |
|
|