Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er pris på gåver eit viktig poeng for deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-07, 15:50   #21
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er pris på gåver eit viktig poeng for deg?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Da mine foreldre et år ga meg en råflott julegave, og en strømpebukse som ekstragave, fordi gaven min søster fikk var 100 kroner dyrere, da måtte jeg spørre om de virkelig trodde så elendig om meg at de mente jeg ville reagere på at gaven kostet 2000 og ikke 2100, eller hva det nå var snakk om. (Det hører med til historien at jeg hadde passert 30 år på denne tiden.) Det har ikke skjedd siden, for å si det slik.

Nei, det må være på ca nivå. Men jeg har ikke lyst til å gi ett barn gave i 100 kroners klassen, mens det andre får i 1000 kroners klassen. Kan godt hende jeg ser anderledes på dette senere, men akkurat nå har jeg lyst til å gi ca like gaver. (Vel, vel, i fjor fikk de ikke julegave hos oss foreldre, men det var da i det minste rettferdig. De fikk vanvittig mye gaver, så det ble rett og slett for mye.)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia

Jeg er vant til at sesongaver fungerer som jule- og bursdagsgaver og ser ikke noe galt i det. Frøkna fikk sykkel til bursdagen i juni, og nå får hun slalomski til jul.

For meg går det litt på når ungene har bursdag. For vesla hadde dette fungert utmerket, hun er født midt på sommeren, men for eldste jenta synes jeg det er dumt å gi sesong-gaver på bursdagen, iom at hun har bursdag i september. Det begynner å bli i seneste laget synes jeg.

Sist redigert av him : 19-12-07 kl 16:00. Årsak: vanvittig med en n
him er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.