Sv: Julegudstjeneste i skolen
Sendte PM Acsa.
Opprinnelig lagt inn av Elias, her.
Å gå i kirken, DET er fali det ! Man kan jo risikere å lære noe om det lille barnet som ble født i en stall. Og høre om hvor fæl han var mot sine medmennesker den tida han var her på jorda. Var det ikke han som veltet diskene til pengevekslerne også? Det skulle tatt seg ut nå i denne dyre juletid....
Nei, da er det bedre å gå til moskeen og høre om den fantastisk snille Muhammed, han som var så glad i barn at han oppfordret eldre menn til å gifte seg med småjenter, og tillot at man kunne drepe folk som trodde på noe annet.
Ja. HAN var en bra kar, han........og så fint skjegg han hadde da......
Ærlig talt.....nå blir jeg litt irritert her. Hvis dere kaller en skolegudstjeneste for misjonering så er det også misjonering å skrive årstallet 2007 !!
For det er jo etter Kristus.......
Forresten: Hadde det ikke vært for kirkens opplysningsarbeid før i tiden, så hadde det trolig ikke stått så bra til med kunnskapen her til lands idag.
Og tanken på å trykke Bibelen var den viktigste grunnen til at Gutenberg fant opp trykkekunsten.
Hvem vet hvordan det hadde vært uten......
Men jul.....DET vil alle ha.
Jaja, nå vet dere hva jeg mener om den saken. Mer har jeg ikke tenkt å kommentere.