|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har fått viljen sin
|
Trillene er ubehagelige og tipper lett. Vognene har jeg bare sett på utenriksdelen? Men jeg skulle vel alltids klart å få noen til å bringe meg en bare jeg ble forsinket og SUR nok |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bedreviter
|
Nei, det er benker som raskt blir fylt opp like ved skrankene, og trikset er enten å være tidlig ute og kapre en plass, eventuelt kan man skyte magen inn i ansiktet på noen som sitter er fra før og spørre dem pent om å overlate plassen til en selv. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?Det kjipe med juletrafikken er at alle har barn, alle er tidlig ute.. og alle vil fort frem. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Har fått viljen sin
|
Hentet fra aftenposten.no nå nettopp. Ved nærmere ettertanke er jeg fornøyd bare flyet går i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?I sommer var det ikke faste seter på Norwegian, men da jeg fløy Oslo-Bodø i slutten av oktober fikk vi faste plasser.
|
|
|
#31 |
|
Come what may...
|
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?Men man kan forhåndsbestille seteplass mot ekstra peng faktisk på innlands med norwegian.
|
|
|
#33 |
|
Come what may...
|
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?Nå som jeg trodde at det var kun jeg som viste det!
|
|
|
#34 |
|
Ekvilist
|
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?Jeg har skummet tråden, så jeg har sikkert gått glipp av at det jeg skal si er sagt før.
|
|
|
#36 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?Huff, ikke mange gode flyplassnyheter fra Gardermoen i dag. Håper du får en forholdsvis stressfri opplevelse der oppe, og en god tur!!! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?Fortsatt er nyhetene supre spør du meg - SAS har kansellert 20 avganger, Norwegian (som flyr en annen flytype) har kansellert 1. De prioriterer fly til Nord Norge og utenlands, sender de til Øst- Sør- og Vestlandet i busser og på tog. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ute på tur
|
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?Jeg kommer fra Gardermoen nå, og der er det knallvær.
|
|
|
#40 |
|
Har fått viljen sin
|
Gode greier
|
|
|
|
![]() |
|
|