Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Får man seteplass på innenriksflyvninger?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-07, 22:51   #21
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Kan du ikke ringe Norwegian i morgen og forklare situasjonen? De er sikkert behjelpelige, de vil nok ikke ha oppslag som:

"Gravid passasjer svimte av i boardingkø"
"2-åring reiste alene på fly"

Så lenge vi får seteplass når vi sjekker inn skal jeg være fornøyd. Sånn rent bortsett fra om vi må vente til midnatt med å ta av

Vi burde kanskje ta med zappen likevel?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 22:53   #22
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

De har vogner som kan lånes på flyplassen. Og sånne små triller han kan sitte i.

Gammel 20-12-07, 22:53   #23
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Ja men opptil betyr vel at om det er mindre enn 25 timer til du skal reise kan du bestille seteplasser, eller er jeg helt på viddene nå?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 22:54   #24
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er nok litt "full" på cola.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 22:55   #25
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

De har vogner som kan lånes på flyplassen. Og sånne små triller han kan sitte i.

Trillene er ubehagelige og tipper lett. Vognene har jeg bare sett på utenriksdelen? Men jeg skulle vel alltids klart å få noen til å bringe meg en bare jeg ble forsinket og SUR nok

Skal vi seee.. eplerx4 (en halv time stillesitting per eple), puslespill, to nye bøker, bærbar DVDspiller...

Gammel 20-12-07, 22:56   #26
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vel magen er jo ganske synlig nå, så jeg tror det skal gå fint Teofelia Er det en benk som ingen sitter på der altså? Jeg får se hvor mye kaos det blir, men å spørre om å få ekstraservice er absolutt ikke utenkelig.

Nei, det er benker som raskt blir fylt opp like ved skrankene, og trikset er enten å være tidlig ute og kapre en plass, eventuelt kan man skyte magen inn i ansiktet på noen som sitter er fra før og spørre dem pent om å overlate plassen til en selv. Alternativt kan du vise skrankepersonalet hvor du sitter og spørre om de kan gi deg et vink om når du kan få gå inn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 22:57   #27
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Det kjipe med juletrafikken er at alle har barn, alle er tidlig ute.. og alle vil fort frem.

Og hvert år stresser media opp forsinkelsene og det dårlige været. Ikke sant? Det er egentlig ikke så ille?

Gammel 20-12-07, 23:00   #28
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men alle er ikke gravide, så du får spille gravidkortet for alt det er verdt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 23:02   #29
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Sitat:

Klokken 22 fikk alle SAS-passasjerer på Gardermoen beskjed over høytaleranlegget om å reise hjem.

De reisende ble bedt om å ta kontakt med sitt reisebyrå eller SAS på telefon for å finne alternative flyreiser.

Hentet fra aftenposten.no nå nettopp. Ved nærmere ettertanke er jeg fornøyd bare flyet går i det hele tatt.

Gammel 20-12-07, 23:06   #30
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

I sommer var det ikke faste seter på Norwegian, men da jeg fløy Oslo-Bodø i slutten av oktober fikk vi faste plasser.

Gammel 20-12-07, 23:10   #31
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Men man kan forhåndsbestille seteplass mot ekstra peng faktisk på innlands med norwegian.

Gammel 20-12-07, 23:12   #32
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Men man kan forhåndsbestille seteplass mot ekstra peng faktisk på innlands med norwegian.

Det er diskutert lenger opp i tråden

Gammel 20-12-07, 23:15   #33
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Nå som jeg trodde at det var kun jeg som viste det!

:P

Gammel 20-12-07, 23:21   #34
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har skummet tråden, så jeg har sikkert gått glipp av at det jeg skal si er sagt før. På Norwegian kan man selv velge plass når man sjekker inn. Dersom man sjekker inn med kredittkort/nummer så bør man være litt obs, slik at man husker å trykke på endre-sete-knappen. I prinsippet bør man vel sjekke inn så kjapt som mulig hvis man ønsker å bestemme hvor man skal sitte. De to-tre gangene jeg har reist i høst er det få seter som har vært opptatt når jeg har sjekket inn, tror ikke det er så mange som forhåndsbestiller.

Gammel 20-12-07, 23:58   #35
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Lykke til i morra, både med setereservasjon, ventetid og reise!

Gammel 21-12-07, 09:30   #36
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Huff, ikke mange gode flyplassnyheter fra Gardermoen i dag. Håper du får en forholdsvis stressfri opplevelse der oppe, og en god tur!!!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 14:46   #37
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Fortsatt er nyhetene supre spør du meg - SAS har kansellert 20 avganger, Norwegian (som flyr en annen flytype) har kansellert 1. De prioriterer fly til Nord Norge og utenlands, sender de til Øst- Sør- og Vestlandet i busser og på tog.

Og været som det er nå skal holde seg til en time før vårt fly går

*krampepositiv*

Gammel 21-12-07, 15:14   #38
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:krysser:

Gammel 21-12-07, 15:49   #39
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer fra Gardermoen nå, og der er det knallvær. Satser på at dette går bra og at været holder seg til i morra også (når vi skal fly...).

Gammel 21-12-07, 15:51   #40
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg kommer fra Gardermoen nå, og der er det knallvær. Satser på at dette går bra og at været holder seg til i morra også (når vi skal fly...).

Gode greier . Jeg blir beroliget av saker som denne.

Sitat:

Derfor er køene lange på Gardermoen i dag. Men de er ikke like lange alle steder på flyplassen. Forskjellen mellom innsjekkingskøen til Norwegian og SAS er stor.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.