Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ble du begavet?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-07, 11:21   #1
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ble du begavet?

Åjada.. Fikk gode praktiske gaver og litt mer kosegaver. Tøfler, bøker, håndkremer o.l.
Det som jeg kunne vært litt spart for var en globus, en som lyser atpåtil..

Gammel 25-12-07, 12:01   #2
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Åjada.. Fikk gode praktiske gaver og litt mer kosegaver. Tøfler, bøker, håndkremer o.l.

Jeg har lyst på Globus jeg :snål:

Gammel 25-12-07, 12:06   #3
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Vi fikk masse fint , å det gjorde jentene også
Fikk penger av mamma å pappa å fra de til oss kjøpte jeg nytt trekk til di to treseterene våre Så fikk jeg Devold ullgenser av sambo å ny rettetang (forbruksvare her i huset)
Jentene fikk masse fint Ull , klær å leker, filmer å to ps2 spill hver

Gammel 25-12-07, 13:44   #4
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

Jeg har lyst på Globus jeg :snål:

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal med den.. En lysende glodbus, jaja.. Når jeg sitter aleine i stua, i mørket og lurer på hvor et-eller-annet-vekk-istan ligger skal jeg takke svigemor så mye for den lysende globusen.

Gammel 25-12-07, 13:50   #5
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi ble også begavet. Både vi og ungene fikk masse fint. Vi fikk servise, som jeg selv har plukket ut, fra mamma, pappa, mor og far. Både middag og kaffeservise til 12. Så fikk vi noen fine kurver, noen duker og litt annet stasj.
Fra mannen fikk jeg ny klokke, en cd og ny morgenkåpe. Han fikk joggesko, pulsklokke og lue av meg, men han fikk sekk og kikkert av ungene. Jeg fikk den siste HP boka på norsk av storebror og to par ulvang sokker fra lillesøster.

Ungene fikk veldig mye nyttig. Lite leker og like greit er det. To sett ullundertøy, ett fra janus og et fra skogstad, uteklær ( dress og to-delt sett), luer, votter og sokker.

Gammel 25-12-07, 22:17   #6
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Aah, det har jeg ønsket meg hvert år..

Glimrende måte å lære ungene geografi, litt mer spennende.
Mine foreldre hadde en slik da jeg var liten og den ble flittig brukt.
Med lys der og.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 22:25   #7
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fornøyd med gavene, med unntak av en veske som hører bedre hjemme på strøket enn hos meg.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 10:41   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk en halvdags relaxpakke på SPA, fra mannen og Snuppa, det gleder jeg meg til

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.