|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
prøver å være tål***ig
|
Familievennlige sydenturerHvor 5 kan bo på samme rom (barn 4,6, 10 år) og hvor det er greit for barnas alder å være. Hvor en kan oppleve litt annet enn bare å ligge på stranden og hvor det er fine basseng å bade i? noen forslag? Vi har vært i Bulgaria, Skiathos, og Guardamar (utenfor Alicante, kunne godt tenkt meg dit igjen egentlig....) Eller er det noen som har ett stort hus som rommer 9 stykk i "syden" til utleie?
|
|
|
#2 |
|
Come what may...
|
Sv: Familievennlige sydenturerHvorfor dra fra drittvær til drittvær? Jeg ville ikke ha reist noen plass der det er regntid jeg da.
|
|
|
#3 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familievennlige sydenturerHvorfor vil dere bo på samme rom?
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Familievennlige sydenturerRegntid i Thailand er jo bare deilig. Sjelden det regner så mye. Det kommer oftest på natten. Det kan være litt skyer, men det gjør ikke noe. Det kan bli for varmt når det er helt blå himmel.
|
|
|
#5 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Familievennlige sydenturer
Men blir det ikke veldig "klamt" da? Vi dro hjem like før regntiden startet sist, og jeg synes den hlye luftfuktigheten var plagsom. Klærene var klamme, og håret lå omtrent klistret til hodet.
|
|
|
#6 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Familievennlige sydenturer
Nei synes egentlig ikke det. Eller, det er ikke mer "klamt" enn det er ellers. Ihvertfall ingen grunn til å la være å dra. Det er ofte friskere luft i regntiden også synes jeg. Frodigere er det også og gjerne billigere for overnatting.
|
|
|
#7 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Familievennlige sydenturerleiligheter er helt ok.
hilsen tinkadott gutt-98, jente -01, jente -04 Sist redigert av tinkadott : 27-12-07 kl 00:07. |
|
|
|
![]() |
|
|