Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Twist-byttesirkel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 20:50   #121
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Twist-byttesirkel

Kaija; jeg melder meg gjerne til noen av de chocolate toffeene, de er jo best!!
Jeg kjøpte en Twist før jul, men ble grisesur over at min favorittbit engelsk toffee er borte Den varte jo sååå lenge. Den var min nummer 1, med sjokoladetoffee på 2. og marsipan på 3.
Men jeg kjøper sjelden Twist selv, så den har kanskje vært borte lenge

Ja takk!
Marsipan
Chocolate toffee

Av mangel på de beste:
Toblerone (men jeg liker best den i mørk utgave som kjøpes på taxfree)
Nøtti
Cocos
Japp

Tjaaa, men "må ha sjokkis":
Golden toffee
Lakris
Daim

Helst ikke:
Nougat crisp
Caramel

Fysj og føy:
Banan

Vet ikke hva er:
Pearl Nut

Gammel 26-12-07, 23:33   #122
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg drar frem denne for å tipse de det måtte angå om at posene i år er stappfulle av Nougat crisp (æsj) - og for å spørre om hva i alledager som har skjedd med Golden toffee!?? De er jo seige og harde, slett ikke myke og fantastiske som i fjor. Burde vært omdøpt til Rusty toffee

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 23:34   #123
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spiser kun kokos!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 23:50   #124
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

og for å spørre om hva i alledager som har skjedd med Golden toffee!?? De er jo seige og harde, slett ikke myke og fantastiske som i fjor. Burde vært omdøpt til Rusty toffee

Kanskje de hadde mange i fjor og bruker av samme lager. Lage ekstra mange mens man er i gang liksom.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 23:54   #125
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er overlykkelig over at Banan er tilbake.

Gammel 27-12-07, 09:19   #126
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Først går

Lakris
Daim
Caramel
Japp
Toblerone

Cocos, Nougat crisp og Banan kommer langt ned på listen

Marsipan forblir uspist
Det samme gjør Nøtti

Disse tre er jeg ikke sikker på:
Golden toffee
Pearl Nut
Chocolate toffee

Jeg spiser trolig for lite twist.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 09:23   #127
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Kanskje de hadde mange i fjor og bruker av samme lager. Lage ekstra mange mens man er i gang liksom.

For mange? Man er jo heldig om det er to i hver pose

Jeg tror jeg savner aprikostwisten, men jeg er ikke helt sikker.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 09:29   #128
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Her var det faktisk utsolgt for Twist overalt da vi skulle kjøpe det.
Ingen Twist på meg i år...

Gammel 27-12-07, 09:29   #129
tiril
Passiv

Standard

Uspislige-
Golden toffee
Marsipan
Lakris
Chocolate toffee
Japp

Den beste først-
Caramel
Daim
Nougat Crisp
Toblerone
Banan
Nøtti
Pearl Nut
Cocos

Sist redigert av tiril : 27-12-07 kl 18:54.
  Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 09:36   #130
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

For mange? Man er jo heldig om det er to i hver pose
.

Jaja, men det er da en kjent sak at alle godteriprodusenter er gjerrige på de virkelige godsakene! Sitti å ruga på hele lageret og posjonert ut i det små.

Hvorfor er det sånn at den biten man liker best er det få av i de posene man får, mens andre som ikke er begeistret for den enkelte biten får ørti av den ,men få av sin favoritt? Jeg lukter konspirasjon!!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 09:42   #131
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sagt det før, og gjentar det nå: I nøden spiser fanden fluer, men ikke Twist-marsipan!!

Her er min rekkefølge:

Banan!
Golden Toffee (det er den nye blå, sant?)
Dajm
Nougat Crisp
Caramel

Og hvor ble negerpuppen av?

Disse er ok, men på ingen måte fantastiske:

Lakris
Toblerone
Cocos
Pearl Nut
Chocolate Toffee (det er den harde, sant?)
Japp
Nøtti

Denne er rett og slett uspiselig og blir kastet:

Marsipan

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.