|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Vanskelig å legge jenta mi :(
Synes rutinene dine er helt fine jeg. Husk at hun er bare 9mnd, så at ikke alt går som man ønsker er helt vanlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
C og bli Z
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Vanskelig å legge jenta mi :(
Nei, er klar over det, hehe
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vanskelig å legge jenta mi :(Jeg syns du har fått mange gode tips. Vi hadde god erfaring med at søvn avlet søvn, ble han overtrøt ble leggingen helt umulig. Han sov også andre steder på dagen enn om natta, slik at senga ble forbundet med at han skulle sove hele natta. Nå gjør ha riktignok ikke det ennå, så hvor effektivt det var kan sikkert diskuteres.
![]() |
#4 |
C og bli Z
![]() |
![]() Sv: Vanskelig å legge jenta mi :(Ja, jeg skal prøve en sånn klut.
![]() |
#5 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Vanskelig å legge jenta mi :(Vi har slittveldig med dette. Hannah har vært vanskelig å legge, ogvåknet MANGE ganger på natta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
C og bli Z
![]() |
![]() Sv: Vanskelig å legge jenta mi :(Ja, i dag har hun sovet mer enn hun har gjort på lenge, så er rimelig spent på natta nå.
![]() |
#7 |
C og bli Z
![]() |
![]() Sv: Vanskelig å legge jenta mi :(Håper på litt flere svar. Har latt henne sove som hun vil i dag, den siste (3.) luren ble fra 20-21.15. Hun er trøtt nå (vært siden kl. 22.30), men vil ikke sove. Nå har vi badet henne, sunget, pupp i stua, pappan har prøvd å legge henne, jeg har prøvd... både i vår og i egen seng. Nix, nå sovner hun ikke før jeg går og legger meg.
![]() |
|
|