|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva husdyr har du i heimen?
Tror det er skikkelig museår i nabolaget vårt, MorStine - vi har også hatt masse mus men er kvitt dem nå (bank i bordet!) etter intensiv bruk av både gift og feller. I stallen har det vært masse mus, datter'n min så åtte stykker i løpet av få timer sent i høst. Har ikke sett noen på flere uker nå, krysser fingre for at det fortsetter...
![]() |
#2 |
*elsker ENGA*
|
Ja, det er visst generelt mye mus i år. Har heller ikke hatt mus i fella på noen uker, de finner vel mat ute da? Vi tør ikke bruke gift, fordi de kommer inn i kjøkken/stue og da tør vi ikke å ha gift pga barna. Men vi bruker feller aktivt da
![]() |
#3 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uffda! Vi har ikke hatt mus inne i huset, kun i uthuset og i stallen. Så da er vi nok heldige tross alt...
![]() |
#4 |
*elsker ENGA*
|
Åååånei, nei her er det mus INNE. Har tom opplevd å ha mus, ja levende ekte mus-mus, i senga, den strøk nedover magen min. SÅ da hentet mannen en felle og satt opp under senga og noen min etter gikk den i den...
![]() |
|
|