Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Unge mødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-07, 23:02   #1
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Unge mødre

Så jeg kan si det en gang for alle at jeg er absolutt ikke fordomsfull mot de som ikke har jobb og utdannelse. Nesten alle mine venninner er uten utdannelse, og det er ikke noe nederlag. De har fortsatt god tid, og de ville ikke vært noen dårlige mødre av den grunn.

Har litt inntrykk av at mange syns det er hovedproblemt til unge mødre, nettopp utdannelse og jobb. At man ikke får mulighet til det dersom man får barn tidlig. Derfor jeg er glad jeg kan stille opp med å si det når noen lurer på hvor tidlig jeg fikk barn.

Gammel 28-12-07, 23:06   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Så jeg kan si det en gang for alle at jeg er absolutt ikke fordomsfull mot de som ikke har jobb og utdannelse. Nesten alle mine venninner er uten utdannelse, og det er ikke noe nederlag. De har fortsatt god tid, og de ville ikke vært noen dårlige mødre av den grunn.

Har litt inntrykk av at mange syns det er hovedproblemt til unge mødre, nettopp utdannelse og jobb. At man ikke får mulighet til det dersom man får barn tidlig. Derfor jeg er glad jeg kan stille opp med å si det når noen lurer på hvor tidlig jeg fikk barn.

Berre så det er sagt: eg har fleire veninner som har starta på- og fullført medisinstudiet med små born. Kvar ein kjem seg i verda er ikkje avhengig av om ein har born eller ei.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 23:07   #3
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Berre så det er sagt: eg har fleire veninner som har starta på- og fullført medisinstudiet med små born. Kvar ein kjem seg i verda er ikkje avhengig av om ein har born eller ei.

Nei, og takk for at det finnes folk som har den innstillingen også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.