Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Mine poser, barneklær og diverse annet

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-07, 16:00   #101
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mine poser

Det var det jeg trodde etter å ha tatt en tur til inn på siden din. Den er veldig fin!

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 25-10-07, 20:12   #102
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Utrolig stilige poser!

mina er ikke aktiv  
Gammel 26-10-07, 12:00   #103
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg fått mannen til å innse at vi trenger en ny vinterpose, så nå kommer det en bestilling når jeg bare får roet nervene litt.
Gleder meg!

Gammel 26-10-07, 15:08   #104
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nå har jeg fått mannen til å innse at vi trenger en ny vinterpose, så nå kommer det en bestilling når jeg bare får roet nervene litt.
Gleder meg!

Så kjekt! Det er godt at du har en mann med vèt.

Gammel 22-11-07, 00:44   #105
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ny pose til bag:

Har forandret litt på utseendet. Har laget den litt smalere, og valgt å bruke trykknapper i stedenfor borrelås,
som er noe herk å sy fast av og til. Mye enklere og fortere med knapper! Har også laget en flipp oppe ved halsen, for å dekke over glipen.

Gammel 22-11-07, 00:54   #106
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Så flink du er!

Gammel 22-11-07, 07:38   #107
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh - den som skulle hatt flere barn...

Gammel 22-11-07, 08:35   #108
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Søsteren min skal ha jentebaby i januar, så jeg lurer på om jeg ikke må få bestillen en pose av deg, altså.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 07-12-07, 11:33   #109
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Jeg har også endelig fått bilder av posen jeg leverte fra meg før jeg før jeg reiste bort i midten av oktober. Jeg hadde sånn hast, at jeg glemte helt å ta bilder av den før jeg kjørte hjemmefra. Det er første og siste gang bilder blir glemt, for å si det sånn. Det er ganske lett å se på disse bildene at posen har vært godt brukt før de ble tatt.
Det er en vinterpose, med to lag dyne. Utenpå er det babyråsa smalstripet cordfløyel, og inni er det bomull.

Gammel 07-12-07, 13:04   #110
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefine poser LilleLeo!

Du, husker du den posen jeg kjøpte? Den som var lysgrønn utenpå og lys, mønstrette inni? Kan du sende meg ett bilde?
(Den er for liten nå, så jeg tenkte å selge den videre)

Gammel 07-12-07, 13:19   #111
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kjempefine poser LilleLeo!

Du, husker du den posen jeg kjøpte? Den som var lysgrønn utenpå og lys, mønstrette inni? Kan du sende meg ett bilde?
(Den er for liten nå, så jeg tenkte å selge den videre)

Selvsagt husker jeg den! Sender deg bilde på pm jeg!

Gammel 15-12-07, 22:07   #112
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Ny pose! Jeg er skikkelig fornøyd med denne, synes den ble utrolig fin. Ikke minst overrasket jeg meg selv med applikasjonen, jeg har virkelig fått dreisen på å applikere fine bokstaver, om jeg får si det selv.

Gammel 15-12-07, 23:37   #113
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

De 2 siste posene diner er kjempefine.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 29-12-07, 12:23   #114
Pipling
Nybegynner

Pipling sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestlandet
Pipling har et hav av muligheter foran seg
Standard

*inspirert* Nå skal jeg jammen få sydd en pose jeg og!
For noen utrolig fine poser

Gammel 29-12-07, 13:28   #115
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pipling, her.

*inspirert* Nå skal jeg jammen få sydd en pose jeg og!
For noen utrolig fine poser

Gammel 29-12-07, 13:53   #116
Pipling
Nybegynner

Pipling sin avatar

Standard

Hvor henter du inspirasjonen din fra???
Titter du på poser i butikker og så syr etter det?
Og forrresten, bruker du dundyner elelr fiberdyner som fyll?
Kan likson se for meg at å sy med dundyne kan bli et veldig rotete..

Gammel 29-12-07, 13:56   #117
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Tja, inspirasjonen bare kommer egentlig. Poser i butikker har jeg aldri sett etter,
jeg har funnet frem til min egen form, med prøving og feiling.

Jeg bruker billige og greie dyner fra Ikea som fyll. Dun har jeg aldri orket å prøve meg på.

Gammel 29-12-07, 14:16   #118
Pipling
Nybegynner

Pipling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Dun har jeg aldri orket å prøve meg på.

Skjønner jeg godt!
Blir nok prøving og feiling på meg og da Skal sy en enkel nå for å ha prøvd og en mer avansert til neste høst/vinter tenkte jeg!

Gammel 16-02-08, 14:52   #119
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Denne laget jeg før jeg ble lagt inn. Den er ikke så orange i fargen som den kan virke!

Gammel 16-02-08, 15:04   #120
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Kjempefin pose LilleLeo!!
Du er såå dronning på poselaging!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.