Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dere som har fadderbarn, hva har dere sendt som gave(r) til barnet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 17:22   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har fadderbarn, hva har dere sendt som gave(r) til barnet?

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Hyggelig av deg å ha kjøpt så mye fint til henne. Jeg ville delt opp og sendt i flere omganger.

Ja, dette veier jo alt for mye, så jeg må vel det. Men ifølge Plan har man visst bare lov til å sende gaver to ganger i året. Noen som vet om dette er veldig kategorisk?

Gammel 30-12-07, 17:25   #2
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Ja, dette veier jo alt for mye, så jeg må vel det. Men ifølge Plan har man visst bare lov til å sende gaver to ganger i året. Noen som vet om dette er veldig kategorisk?

Regner med du må holde deg til det. Da har du iallefall gaver i årevis ositiv:

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 17:29   #3
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Jeg tror det er kategorisk og årsaken er (mener jeg leste det et sted) at man skal unngå misunnelse. Sikkert flere årsaker til det, men det ble nevnt som en grunn et sted.....mener jeg...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.