Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjærlighetsbarn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-07, 11:43   #41
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Kjærlighetsbarn

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg trodde du syntes "kjærlighetsbarn" var litt over the top?

Der var det helt klart et ord som ikke kom med og det var IKKE!

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:46   #42
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjærlighetsbarn

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Der var det helt klart et ord som ikke kom med og det var IKKE!

Da henger jeg med.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:51   #43
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjærlighetsbarn

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Jeg har hørt uttrykket i forbindelse med ektepar som er på randen av skilsmisse/har funnet tilbake til hverandre igjen, og får "kjærlighetsbarnet". Som regel er det gamle slarvkjerringer jeg har hørt det fra.

Det samme har jeg. Barnet som redder ekteskapet,liksom.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern

Vi har ett "drunk child" (ble til i fylla), og ett "love child" (nøye planlagt). Selvsagt kaller vi barna dette.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:57   #44
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.474
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjærlighetsbarn

Jeg kaller katten vår, som er en vanlig utepus med ukjent far og mor uten stamtavle av noe som helst slag, for kjærlighetsbarn.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 12:10   #45
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjærlighetsbarn

En bekjent av meg sa også dette for noen år siden. Hun hadde to barn fra før, og traff sitt livs kjærlighet( ennå en gang). Da ønsket hun seg barn for første gang, og kalte det sitt kjærlighetsbarn ...

Kjærlighetsbarn hva er det? Hvis noen spør meg åssen rase hunden min er, så svarer jeg kjærlighetsbarn. Gatemixen som hun er.

Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no