Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke sanger synges når barnehagen har juletrefest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-08, 14:00   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sanger synges når barnehagen har juletrefest?

du grønne glitrende tre.
Jeg gikk meg over sjø og land.
osv.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 14:04   #2
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På låven sitter nissen
Musevisa
Så går vi rundt en enebærbusk
O, jul med din glede

Disse hadde vi på juletrefesten i bgh til storebror. Var mer enn nok med disse fire sangene.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 14:06   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

På låven sitter nissen
Musevisa
Så går vi rundt en enebærbusk
O, jul med din glede

Disse hadde vi på juletrefesten i bgh til storebror. Var mer enn nok med disse fire sangene.

Fint. Disse er bankers. (Dvs jeg har om ikke annet notene, så jeg skal nok få trua det inn i fingrene også.)

O, jul med din glede er faktisk litt vanskeligere å spille enn jeg trodde, litt pussig takt i den.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 14:40   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Her har ikke barnehagen juletrefest.

Men hadde jletrefest på ungdomshuset i romjula og da ble det syngt
på loven sitter nissen, med at nissen var der.
Så grønne glitrende tre.
Så gjør vi så når vi til kirken går. eller ha den heter.
og jeg gikk meg over sjø og land

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.