|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Gir du dine små barn koffein?
Skulle kanskje vært litt mer spesifikk. Det er snakk om noen glass hver lørdag. Ja, det er kanskje ofte i noens øyne.
|
|
|
#64 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du dine små barn koffein?Sikter du til meg eller?
|
|
|
#65 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Gir du dine små barn koffein?Snuppa har fått smake noen ganger i livet sitt, men ikke før hun hadde fylt to år i alle fall. Når hun får, så er det et par bittesmå glass, og hun er såre fornøyd med det.
|
|
|
#66 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#67 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gir du dine små barn koffein?Snuppa liker ikke brus (sikkert kullsyrens skyld). Så cola slipper vi å bekymre oss for. Ikke er hun så glad i saft heller, så jeg virker som den sukkerfanatikeren hver gang vi er borte og ber om at hun kan få vann.
|
|
|
|
#68 |
|
Passiv
|
Sv: Gir du dine små barn koffein?De to største får død cola hvis de spyr, og eldstefrøkna liker å smake på mine kaffedrikker. |
|
|
|
#69 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du dine små barn koffein?turbo drikker pepsimax og cola når han har magevondt.
|
|
|
|
#70 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gir du dine små barn koffein?Jeg som trodde jeg var den eneste i verden som ikke ville gi barna mine cola!
|
|
|
#73 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Gir du dine små barn koffein?Malin drikker lite brus, men når hun først drikker det, så blir det ofte cola (eller, Cola light i vårt tilfelle). Rett og slett fordi det er den eneste brusen vi pleier å ha i hus. Men hun drikker somsagt veldig lite. Hun vil ikke ha mer enn et glass til pizzaen på fredagen, og kanskje et glass til sammen med lørdagsgodtet.
|
|
|
|
#74 |
|
ctrl+z
|
Dette skjønner jeg bare ikke. Har du servert han det for å se om han liker det, da? Mulig min åtteåring også liker det, men hun får ikke smake.
|
|
|
#75 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gir du dine små barn koffein?Storebror liker Cola og får en skvett kanskje en gang i måneden?
|
|
|
#76 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Gir du dine små barn koffein?Alle mine får cola innimellom. Ingen av dem har fått brus før de var nærmere to år.
|
|
|
|
#78 |
|
Peppy!
|
Sv: Gir du dine små barn koffein?Min sønn på 2,5 har aldri smakt Cola. Vi voksne er ikke begeistret for brus, og da blir det ikke til at det blir servert. Guttungen hadde garantert digget Cola. Han fikk servert julebrus i julen, og han ble vill av begeistring.
Dette skjønner jeg ikke helt. Vil det si at så lenge vannet inneholder mindre salt enn kroppsvæske så er det innenfor en rimelig grense? Betyr det at man egentlig kan drikke en god del Farris per dag? Toåringen min (og mora hans) drikker mye Farris, så det hadde vært fint om det viser seg at jeg har overdrevet saltangsten. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Passiv
|
Farris er en tørstedrikk med høyt saltinnhold, det er hevet over enhver tvil.
|
|
![]() |
|
|