Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-08, 22:49   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du brødboks? Kan jeg få se den?

Nigellas brødboks er på høykant. Den er kjempefin.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 00:19   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Den likte jeg!

Gammel 03-01-08, 03:16   #3
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Nice, den likte jeg også

Where to buy it?

Gammel 03-01-08, 03:38   #4
Frantzen
Passiv

Standard

Inagh-familien har en stor krukke som de har brødet i - den er kjempestilig!

Bilde, Inagh!

Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 06:22   #5
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

Where to buy it?

Får ikke sove og tok meg den friheten av å lete litt rundt. Fant en norsk nettbutkk som har denne brødboksen : her
Prisen var litt stiv , så fant den også på amazon
Der var den vesentlig billigere, men så er det jo den hersens tollen. Kanskje man kjenner noen i uk og få den først sent dit og så som gave

Fant en annen norsk nettbutikk med hennes produkter ( Living Kitchen ) , men ikke brødboksen enda her
Linket denne også selv om den ikke var relevant, da den hadde så mye fint allikevel

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 06:23   #6
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg får desverre ikke bidratt til tråden da jeg ikke har brødboks..

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 08:11   #7
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Har denne med kondensfilter fra Tupperware, til ett brød, genial!

Gammel 03-01-08, 08:43   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nice, den likte jeg også

Where to buy it?

Denne fikk jeg til bursdagen min for et par år siden. Den ble da kjøpt på en liten interiørbutikk i Oslo. Hvis du bor i nærleiken kan jeg sende deg navnet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 10:56   #9
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Denne fikk jeg til bursdagen min for et par år siden. Den ble da kjøpt på en liten interiørbutikk i Oslo. Hvis du bor i nærleiken kan jeg sende deg navnet.

Nei.. bor i Sandnes...

Men ellers takk

Gammel 03-01-08, 15:44   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Ja takk!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 19:50   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nice, den likte jeg også

Where to buy it?

Jeg lette meg fram til hvor nigellaserien selges da en jeg kjøpte julegave til samler på serien. Jeg har sett at serien føres på Christiania Glasmagasin, og Bache i Grensen. Rafens lurer jeg også på om har serien. Det er et par nettbutikker i Norge også, og jeg fant forhandlerne gjennom å lete meg fram på Nigella.com mener jeg å huske.

Gammel 03-01-08, 19:55   #12
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg lest gjennom hele tråden, men ikke fått svar på det jeg lurer fælt på; hvordan bruker dere egentlig brødboksen? Legger dere brødet rett i boksen uten plastpose rundt? Holder brødet seg isåfall kortere eller lengre enn i brødpose på benken uten brødboks?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 20:00   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

I min boks er det riller i bunnen som gjør at brødet får luft og jeg synes det holder seg mye bedre enn i en pose. Altså ingen pose i brødboksen her!

Gammel 03-01-08, 20:01   #14
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Innpakket i brødpose, i vår brødkrukke/ boks. Men jeg synes det er fint å ha brødet et fast sted, og slippe å se det. Brød er ikke akkurat pent å se på, synes jeg.
Ungene også lærer seg til at alt har en fast plass, og legger det alltid på plass.

Gammel 03-01-08, 23:55   #15
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Nå har jeg lest gjennom hele tråden, men ikke fått svar på det jeg lurer fælt på; hvordan bruker dere egentlig brødboksen? Legger dere brødet rett i boksen uten plastpose rundt? Holder brødet seg isåfall kortere eller lengre enn i brødpose på benken uten brødboks?

Nei, har ikke pose på. Det er filter i lokket på Tupperboksen og en løs skillevegg som man flytter etterhvert som brødet minsker. Da er det luft kun rundt det som er av brød og det holder seg ferkst LENGE!

Sist redigert av MorStine : 04-01-08 kl 08:32.
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 00:28   #16
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Svaret er både med og uten plastpose.
Her går brødet så fort unna at det stort sett ikke rekker å bli tørt.
Skalkene har en tendens til å bli liggende igjen, av en eller annen merkelig grunn.

Gammel 06-01-08, 08:02   #17
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vi har denne. Døra fungerer som skjærefjøl og er avtagbar. Den er praktisk, men litt stor.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 09:39   #18
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Ja, den var kjempefin. Også så lurt med fjøl som lokk.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 13:16   #19
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Jeg har denne og jeg kjøpte den på Christiania Glassmagasin i oslo.
Går sikkert ann å bestille den gjennom en annen butikk i kjeden hvis man ikke bor i Oslo

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.